Hop til indhold

At fare vild i halsbåndjunglen og drømme om limegrønt:vedikke:


Rams
 Share

Recommended Posts

Jeg har gang i den store jagt på et nyt halsbånd til Bette Bo.. Og det er jo bare en jungle!

 

 

Så håber lidt at dejlige hf kan hjælpe mig med nogle input...

 

jeg har bestemt mig for at det skal være et bredt halsbånd, da jeg har det så skidt med at når han engang imellem trækker, så føler jeg, at han kvæles lidt. og en sjælden gang imellem kan han endda komme til at hoste af det, hvis han pludselig trækker til. Han har et rundsyet læderhalsbånd nu.

 

derudover er han jo nu kortpet, så nu ville han rigtig kunne flashe et fedt halsbånd:cool:

Jeg drømmer lidt om limegrøn, enten som en detalje eller som helfarve. det ville være så flot på den lille mørke hund:lun:

 

Men hvor bredt et halsbånd kan man putte på en lille hund, uden at halsbåndet bærer hunden, frem for omvendt?

og hvilkeat

 

men hvor bredt et

Link til indlæg
Del på andre sites

soory, for de 2 mærkelige linjer nederst i mit første indlæg.. nu kom jeg pludselig til at tænke på hvorfor jeg normalt aldrig laver større indlæg på kærestens tablet:evil:

 

Ligeledes spekulerer jeg i materialer. Jeg har en forkærlighed for læderhalsbånd, men synes måske at det bliver for stift og besværligt at gå med for en lille hund, når det ville være bredt...?:vedikke:

jeg har overvejet et foret halsbånd, f.eks. hurrtas eller ezydogs, men der kan jeg bare ikke finde nogle i limegrøn..

og derfor har jeg også spekuleret i, om det er så vigtigt om halsbåndet er foret eller ej? :vedikke:

 

Hvad synes alle jer halsbåndorakler? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med dem i fleece, som der vidst er flere herinde fra der laver? De er i hvert fald brede og laves efter eget ønske til farver osv. :-)

 

 

Har været på udkik efter sådan et halsbånd, men kan ikke umiddelbart finde nogen der laver det. Hundehuset.dk har slet ikke med grønt fleece hverken alm. grøn eller lime..

Har skrevet en pb til stjernetosse, men hun svarer ikke. Så jeg ved ikke om hun laver dem længere.

 

 

Derudover er jeg i tvivl om, om de bliver for brede til en så lille hund som bettebo, når de fleste kun findes i 3 eller 4 cm's bredde...?:vedikke:

 

For Bettebo har jo halsbåndet på hele tiden. Og så kan det nok være lidt stort og voldsomt at gå med?..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sådan nogle her. Et i lime med navn på i lime også til Johna og i rødt til Karla

 

Årh, lige sådan en farve som Johnas!:lun:

 

Hvem har lavet det?.. Og hvis det bliver lavet som fast halsbånd i stedet for halvkvæl, er det så mon ikke lidt for stort og træls at have på hele tiden?..

 

 

 

 

Jeg ville ønske at dette fandtes i limegrønt, for så ville jeg helt klart have sådan et:

hurtta%20lifeguard%20hooked4pets%20(9)-t.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været på udkik efter sådan et halsbånd, men kan ikke umiddelbart finde nogen der laver det. Hundehuset.dk har slet ikke med grønt fleece hverken alm. grøn eller lime..

Har skrevet en pb til stjernetosse, men hun svarer ikke. Så jeg ved ikke om hun laver dem længere.

 

 

Derudover er jeg i tvivl om, om de bliver for brede til en så lille hund som bettebo, når de fleste kun findes i 3 eller 4 cm's bredde...?:vedikke:

 

For Bettebo har jo halsbåndet på hele tiden. Og så kan det nok være lidt stort og voldsomt at gå med?..

 

Undskyyyyld.....!!!

 

:genert:

 

Jeg har alt for meget i hovedet lige for tiden, så jeg er kommet helt fra at svare dig. Kom i tanke om det med det samme jeg så denne tråd...

 

Jeg holder lidt pause fra halsbånd lige nu, men jeg ved at du kan få lignende hos hundens hus og broderishop.

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt i orden:-D tænkte nok, at du ikke rigtigt lavede dem længere..

 

Har set dem ved hundens hus. Synes bare, at der mangler nogle grønne farver ved dem, så kan ikke helt få de farver, jeg kunne tænke mig:-(

 

Mener at broderishop kun laver dem i min. 2,5cm bredde og det synes jeg bliver lige lovligt bredt på en lille hund. Men jeg har også et ringe øjemål.. bliver det for bredt eller er det okay på et lille kræ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestilt hjemmelavede halsbånd her: home

Der kan du selv bestemme design, om det skal være læder, nylon osv. om du vil have navn på, mønster eller hvad du vil.

 

Vores ser sådan ud, med hver deres navn på:

IMG_2437.JPG

 

Gav omkring 400kr inkl porto for alle tre halsbånd :-)

 

Det bliver uden tvivl også derfra jeg bestiller igen når de engang skal have nogle nye :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestilt hjemmelavede halsbånd her: home

Der kan du selv bestemme design, om det skal være læder, nylon osv. om du vil have navn på, mønster eller hvad du vil.

 

Vores ser sådan ud, med hver deres navn på:

IMG_2437.JPG

 

Gav omkring 400kr inkl porto for alle tre halsbånd :-)

 

Det bliver uden tvivl også derfra jeg bestiller igen når de engang skal have nogle nye :5up:

 

 

ej, hvor har de bare meget fint!:5up:

 

Har bare det problem, at jeg ikke ret godt forstår det der tysk..... :oops:

 

Hvor brede er dine hundes halsbånd?..

Link til indlæg
Del på andre sites

ej, hvor har de bare meget fint!:5up:

 

Har bare det problem, at jeg ikke ret godt forstår det der tysk..... :oops:

 

Hvor brede er dine hundes halsbånd?..

Jeg kan heller ikke tysk, så jeg skrev til hende på engelsk - hvilket gik ganske problemfrit, hun skriver også tilbage på engelsk :-)

De er 2,5 cm brede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Undskyyyyld.....!!!

 

:genert:

 

Jeg har alt for meget i hovedet lige for tiden, så jeg er kommet helt fra at svare dig. Kom i tanke om det med det samme jeg så denne tråd...

 

Jeg holder lidt pause fra halsbånd lige nu, men jeg ved at du kan få lignende hos hundens hus og broderishop.

 

Ah, øv altså - Havde ellers lige tænkt mig at forhøre mig hos dig om et lidt specielt halsbånd :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, lige sådan en farve som Johnas!:lun:

 

Hvem har lavet det?.. Og hvis det bliver lavet som fast halsbånd i stedet for halvkvæl, er det så mon ikke lidt for stort og træls at have på hele tiden?..

 

 

 

 

Jeg ville ønske at dette fandtes i limegrønt, for så ville jeg helt klart have sådan et:

hurtta%20lifeguard%20hooked4pets%20%289%29-t.jpg

 

Jeg (eller rettere Karla) var så heldig at vinde sådan 2 styks sidste år til et stævne. De er lavet af hende her: Startside Men jeg ved desværre ikke hvad de koster at købe... Mine er vist knap 4 cm i bredden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestilt hjemmelavede halsbånd her: home

Der kan du selv bestemme design, om det skal være læder, nylon osv. om du vil have navn på, mønster eller hvad du vil.

 

Vores ser sådan ud, med hver deres navn på:

IMG_2437.JPG

 

Gav omkring 400kr inkl porto for alle tre halsbånd :-)

 

Det bliver uden tvivl også derfra jeg bestiller igen når de engang skal have nogle nye :5up:

 

nice. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De er nemlig vildt lækre halsbånd/seler/liner hun kan lave - lige som man ønsker det. Og så synes jeg virkelig 400kr ca. inkl porto fra Tyskland for 3 stk hjemmelavede halsbånd er et KUP! Nej, jeg er slet ikke i tvivl om hvor jeg køber vores næste halsbånd fra. Det bliver helt sikkert hos hende igen! :5up: Det var faktisk gennem SMM's fb-profil jeg fandt hende, da jeg så at SMM havde kommenteret på hendes gruppe derinde. Det er også hende som lavede hvalpehalsbånd til Vilyas hvalpe vidst nok.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg bestilt 2 halsbånd og en Ag line med bånd på. Og har fået en mail med prisen. 312,5 kr med porto! :shock:

 

Så nu bestiller jeg også 2 liner med, med søde bånd på som matcher halsbåndene:mrgreen: .dem vi har er simpelthen så grimme og slidte. Og til den pris, kan jeg vidst godt holde til at købe lidt mere:mrgreen:

 

Men hvordan betalte du Sitto?.. for hvis jeg overfører, så overfører jeg vel i dkr? Eller kan jeg overføre i euro? Og betalte du før du modtog halsbåndene?.. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Brug Paypal, det er skide smart :5up: det gjorde jeg. Der regner den selv om fra euro til DKK.

Hun har Paypal konto, så den beder du bare om og så kan du betale den vej, når du selv har oprettet Paypal konto også. Det er virkelig nemt! :-D

 

Og ja, jeg betalte inden jeg modtog halsbåndene. Ikke noget hun specifikt bad mig om, det gjorde jeg bare selv.

 

Glæder mig til at se billeder af de ting du har bestilt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...