Hop til indhold

hun ligger altid og knurrer?

NickiA
 Share

Recommended Posts

Jeg tror Aya har lidt beskyttertrang over mig, for hun ligger altid og knurrer når hun er træt og jeg er i nærheden. Endda når min søster kommer ind i stuen, det er ikke sådan en intens knurren men den er der og den er vedvarende.? og nu synes jeg det har stået på ret længe. Jeg har prøvet en del forskelligt uden held, og er virkelig på bar bund.

Link til indlæg
Del på andre sites

TrineK: Aya gør det både når der er gæster men også når vi er alene :/ men det foregår når hun er i samme rum som mig og hun er træt. Jeg har prøvet at få hende til at fokusere på noget andet, og rose god opførelse, men det er virkelig svært at få hende ud af.

LuckyLuna: nogle gange gør hun andre gange ligger hun bare tæt på. Men fællesnævneren er at jeg er i rummet og at det er lige før hun falder i søvn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal lige siges, at hun ikke udviser agressioner overfor nogen, f.eks. knurrer hun af min søster som er på vej ind i stuen så logrer hun så snart min søster kommer tæt på og vil gerne nusses. Det er som om hun finder et eller andet punkt, eller noget som hun skal være bange for eller beskytte nogen (nok mig) imod.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, så forveksler jeg dig med en anden.

ALtså min mysla ligger også tit op brummer..den mindste lyd og hun synes hun skal passe på hele verden

HVis du tror hun passer på dig, så prøv at rejs dig og gå fra hende, hvis hun knurrer .

Okay tusind tak for dit råd, jeg tror det er ramt rigtig godt med at hun er meget beskyttende. Så det vil jeg da uden tvivl prøve.

Link til indlæg
Del på andre sites