NickiA Skrevet Juni 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2013 Jeg tror Aya har lidt beskyttertrang over mig, for hun ligger altid og knurrer når hun er træt og jeg er i nærheden. Endda når min søster kommer ind i stuen, det er ikke sådan en intens knurren men den er der og den er vedvarende.? og nu synes jeg det har stået på ret længe. Jeg har prøvet en del forskelligt uden held, og er virkelig på bar bund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret Juni 18, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2013 Trille gør det nogen gange når vi har gæster. Syntes det hjælper at belønne den gode adfærd. Evt. Med klikker. Desuden afleder vi adfærden. Smider en håndfuld godbidder når hun starter, eller giver hende simple øvelser, hundespil eller andet hun syntes om:D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 LIgger hun ved siden af dig når det sker? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 TrineK: Aya gør det både når der er gæster men også når vi er alene men det foregår når hun er i samme rum som mig og hun er træt. Jeg har prøvet at få hende til at fokusere på noget andet, og rose god opførelse, men det er virkelig svært at få hende ud af. LuckyLuna: nogle gange gør hun andre gange ligger hun bare tæt på. Men fællesnævneren er at jeg er i rummet og at det er lige før hun falder i søvn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Det skal lige siges, at hun ikke udviser agressioner overfor nogen, f.eks. knurrer hun af min søster som er på vej ind i stuen så logrer hun så snart min søster kommer tæt på og vil gerne nusses. Det er som om hun finder et eller andet punkt, eller noget som hun skal være bange for eller beskytte nogen (nok mig) imod. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 HMm, hun er en ret usikker hund ikke? Tænkte om hun føler sig lidt presset når hun er på vej til at sove og derved brummer lift som udtryk for det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Nej hun er på ingen måde en usikker hund, faktisk lige omvendt - det er kun når hun skal til at sove at hun reagerer sådan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 19, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Ok, så forveksler jeg dig med en anden. ALtså min mysla ligger også tit op brummer..den mindste lyd og hun synes hun skal passe på hele verden HVis du tror hun passer på dig, så prøv at rejs dig og gå fra hende, hvis hun knurrer . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2013 Ok, så forveksler jeg dig med en anden. ALtså min mysla ligger også tit op brummer..den mindste lyd og hun synes hun skal passe på hele verden HVis du tror hun passer på dig, så prøv at rejs dig og gå fra hende, hvis hun knurrer . Okay tusind tak for dit råd, jeg tror det er ramt rigtig godt med at hun er meget beskyttende. Så det vil jeg da uden tvivl prøve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts