Gæst JaniT Besvaret Juni 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2013 Sikke en respons - det var ikke lige, hvad jeg havde ventet! Men tak for advarslerne - vi skal selvfølgelig nok passe på med fodringen og overbelastning af en så stor hund. Generelt skal man jo bare passe på sin hund Jeg bliver gudskelov ikke skræmt af alt den snak om sygdomme, specielt kræft. Vi er overbeviste om, at hundens sind passer perfekt til os - og det vil vi bestemt ikke bytte med en hund, der måske lever meget længere, hvis ikke vi passer sammen. Så hvis hun kun bliver 5 år, så vil vi glæde os over at have haft hende i 5 dejlige år og ikke lade hende leve en dag mere, end det vil være værd for hende at leve. Og mange tak for velkomsterne Håber at jeg kan finde mange gode råd herinde i tiden der kommer! Og så da også lige et billede af Kaya, som syntes køreturen hjem var lidt trættende :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2013 Og tillykke med hende, hun ser jo deeejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2013 Ja, tillykke med hende:-) Glæder mig til at se flere billeder! Og godt du ikke er skræmt helt væk. Nogle gange går der lidt rigeligt bitter-f*sse i den, men det skal man bare lukke øjnene for. Håber du bliver hængende:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts