Louca Skrevet Juli 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2013 Vi er stadig ved hund nr1. Når der er noget med den går vi til dr. Dyr og tager det så derfra. Når man så sidder her og læser på hf om diverse sygdomme/diagnoser kan jeg godt føle at jeg ikke ved noget som helst om hundenes sygdomme... Er der lavet en tråd med danske:-) forklaringer på alle de latinske udtryk, eller er der andre end mig der synes det kunne være en god idé??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louca Besvaret Juli 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2013 Haha....det er også de to jeg kan:-) Kunne nu godt tænke mig at mange af tingene blev skrevet så en enfoldig sjæl som mig, ikke behøver at slå det op i et lex, eller bare drøne forbi tråden fordi jeg ikke fatter en bjælde af alle de fine ord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juli 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2013 Haha....det er også de to jeg kan:-) Kunne nu godt tænke mig at mange af tingene blev skrevet så en enfoldig sjæl som mig, ikke behøver at slå det op i et lex, eller bare drøne forbi tråden fordi jeg ikke fatter en bjælde af alle de fine ord Hvad er det du ikke forstår? Vi kan da sagtens "oversætte" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louca Besvaret Juli 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2013 Jamen det ved jeg at de fleste gerne vil; det er ting som hemivertebrae, aortastenose(ved jeg faktisk godt:-)), i forhold til hofte og albuer: a, B og o...synes det det ku være en god idé med et lille hunde lex her på Hundeforum:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2013 Uhh, nu skriver du også nogle "frække" ord jeg ikke forstår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louca Besvaret Juli 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2013 Jamen det er kun aortastenose jeg ved hvad er....forsnævret eller fortykket hjerteklap. Ellers er jeg ret meget på bar bund;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts