Gæst Selune Skrevet Juli 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 Hej Jeg har før købt Arion Premium på Petshop.de til en langt billgere pris end i DK. Synes bare ikke jeg kan finde det længere derinde. Er der nogen, det ved om Arion ikke i Tyskland? Kan heller ikke finde det på Zooplus.de. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2013 Har du prøvet at google arion+hundefutter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Selune Besvaret Juli 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2013 Ja, det har jeg nu og har fundet ud af, at Petshop.de ikke længere har Arion Premium puppy large breed i deres sortiment. Tak for tippet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2013 Irriterende! Har du fundet et andet sted så? Som regel skal man lige sidde og rode lidt rundt for at finde ud af om de leverer til Dk:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2013 Du skal være opmærksom på, at der er forskel på opskriften på Arion Premium i Tyskland og i Danmark - fortalte en Arion-mand mig en gang på en udstilling. Der er vist bl.a. hvede i den tyske version. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Selune Besvaret Juli 23, 2013 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2013 Du skal være opmærksom på, at der er forskel på opskriften på Arion Premium i Tyskland og i Danmark - fortalte en Arion-mand mig en gang på en udstilling. Der er vist bl.a. hvede i den tyske version. Ja, det ved jeg godt, men jeg kiggede den gamle igennem og matchede den tyske og umiddelbart ser det ikke ud til der er forskel. Ellers tak for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts