Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny familie til Chili 11 mdr. gml.

Featured Replies

Besvaret

Jeg er en sød og dejlig unghund uden stamtavle på 11 mdr, der søger et nyt hjem. Jeg kommer fra et hjem med små børn og en ældre Golden R F1, men savner en stille og roligt hjem, der har nok tid til mig.

Jeg vil rigtig gerne aktiveres flere gange dagligt og har brug for struktur og træning. Jeg er meget meget kærlig og elsker at nusse og lege.

Jeg bor i Jyllinge ved Roskilde og savner sådan en ny familie.

Mon du skal være min nye familie?

Vov vov

Chili

chili.jpg

chili II.jpg

Redigeret af Chili

Besvaret

Hvis du er i tvivl så er jeg en ren Golden Retriever.

Besvaret

Det er en tæve :-)

Besvaret

Årh, ha. Så sidder man her og vender sin bærbar på hovedet. Og mit :hjerte: bløder.

Jeg ville ikke selv kunne holde ud at skulle af med min Golden på 14 mdr. Hvor er det altså synd for Jer alle sammen.

Besvaret

Hej Chili - hvor er du bare en smuk og lækker hund. Hvis du vil og må for dine forældre, burde vi tage en snak, om at du kan komme her til Skåne og bo hos os. Vi har en 1-årig Golden, som savner en rigtig god legekammerat. Jeg er førtidspensionist og har masser af tid til lange gåture og leg - mine unger er flyttet hjemmefra, så her er meget stille og roligt :) Skriv hvis du er interesseret. Mvh Henriette

Besvaret

Venter stadig, med spænding, på svar :)

Besvaret

Det er desværre nok bare det sædvanlige. Folk tilmelder sig, beder om hjælp....og så hører man ikke mere. :shock:

Besvaret

Prøv at sende en pb til ham, for så får han nok en mail om, at der ligger en besked til ham. Det er ikke sikkert, han får besked om, at der er nye indlæg i tråden.

Besvaret

Jeg sendte ham en PB allerede i går, med navn og mobilnummer - håber at han ser det snart, for det er bare SÅ spændende. Chili ligner vores Chewie så sindsygt meget og det kunne være så godt for dem begge og os, hvis hun kom herhjem til os at bo - vi har så meget kærlighed og har man en eller to hunde, er gåturene og legetiden næsten det samme :D Den gamle hund vi passer for min kærestes mor, er jordens største kylling og heller ikke helt frisk, så han er en kedelig legekammerat.. Svar nuuuuu :D

Besvaret

Hej undskyld vi ik har svaret men hun har nu gået en god familie. Beklager

Besvaret

Det var godt, at hun har fået en god familie, men øv-hest for os - vi var totalt forelskede :) Held og lykke, søde Chili <3