Hop til indhold

Pas på hundens poter i varmen.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Vi har lige haft hunden med på ferie, og var faktisk kun ekstra opmærksom grundet de kampagner jeg har set på fb, ville da ikke tænke en tanke over at vi kunne gå på en varm vej.

 

jeg havde et par slippers på, så når vi skiftede underlagt så tjekkede jeg lige med mine egne fødder inden vi tøffede videre, sådan inde i byen kan hunden ikke selv vælge hvilket underlag den vil gå på.

 

Jeg synes det er godt at få gjort opmærksom på, fuldstændig som hunde og varme biler i sommerheden, det kan ikke siges ofte nok!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gik i dag lang tur på asfalt, og ligesom Luna nægtede han også at gå på græs.

så måtte selv af med skoene, mærke, bukke mig ned og mærke på asfalten.. stoppe op med nissan og jævnligt mærke på hans trædepuder.

lige ud til en hovedvej, folk har tænkt "hvad laver hun dog" :lol:

 

men ingen brændte poter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vigtigt at være opmærksom, men tror nu ikke det er så stort et problem inde i byen. Der står bl.a. i artiklen: 'Og når hunden fræser af sted på det hede underlag, er det som at gnubbe sig med varmt sandpapir.- Hunde er jo ellevilde for at lege, så ejeren opdager det først, når skaden er sket.'

 

Tror det er de færreste hunde der får lov til at fræse afsted eller lege på asfaldt herinde i byen. Vores gør ihvertfald ikke, og tror slet ikke de har lysten, når temperaturen er som nu.

 

 

Men føj det ser grumt ud :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...