Hop til indhold

Rally i Farum


Recommended Posts

Lige oven i min brugsprøvetræning, det kan du sgu da ikke være bekendt. :evil:

 

..... Og så lige en anden ting: behøver det være så sent en anden gang, for jeg kan ikke nå på arbejde ellers. Altså, hvis jeg nu kunne bestemme over hvad du skal. :engel::pray::mrgreen:

 

 

Nej det behøver ikke være så sent, det passede bare lige mig selv meget godt. Spørger dig næste gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det behøver ikke være så sent, det passede bare lige mig selv meget godt. Spørger dig næste gang :mrgreen:

 

Du er tilgivet, jeg så lige at du har nogle andre tilbud jeg godt kan være med til,... så ved du hvad der venter dig. :slem: Selvom det er senere på dagen har jeg jo fri hver anden weekend, så det er jo super at man kan melde til de kurser man har mulighed for at komme med på.

 

Vi har egentlig brug for at træne alt det du har på programmet på dit grundkursus (det lyder virkelig spændende det hele) men lidt har jo også ret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er tilgivet, jeg så lige at du har nogle andre tilbud jeg godt kan være med til,... så ved du hvad der venter dig. :slem: Selvom det er senere på dagen har jeg jo fri hver anden weekend, så det er jo super at man kan melde til de kurser man har mulighed for at komme med på.

 

Vi har egentlig brug for at træne alt det du har på programmet på dit grundkursus (det lyder virkelig spændende det hele) men lidt har jo også ret.

 

Kan også lokke med en anden flatter på grundkurset, den er dog ikke helt sikker endnu. Men der er helt sikkert en look-alike-flatter, en langhåret hønsehund :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...