Hop til indhold

hej jer med chihuahua


gina
 Share

Recommended Posts

jeg har en han hund på 4 måneder der hedder simba. som er en blanding mellem chihauhau og russisk toy terrie :) jeg har ikke inu kunne finde nogen andre der har en hund med præsis denne blanding :) vil så gerne se evt billeder af deres hund og hvor meget deres vejer :) for er meget spændt på hvad den kommer til at veje bla . er der nogen der har sådan blanding? eller kender i nogen der har?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi ved ikke hvad vores Ayo er en blanding af - men da hun formentlig er importeret (har vi fundet ud af senere :???:) - så ligger ét af vores gæt umiddelbart på noget Russisk Toy terrier + noget andet. Men især som hvalp lignede hun meget en Russisk Toy Terrier, og synes også hun har nogle træk af det endnu.

 

Hun fylder 2 år d. 11.10.13. Og vejer 3 kg.

 

DSC00273.JPG

8 uger gammel

 

DSC00339.JPG

8 uger gammel

 

DSC00953.JPG

Unghund der ikke heeeelt passer sammen i dimensionerne :lol:

 

IMG_4885.JPG

Nu :hjerte:

 

IMG_2143.JPG

:hjerte:

 

Men hvad hun præcis er, ved vi desværre ikke.

 

Hvordan ser din ud? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hej sitto :lol: skønne billeder dejlig smuk hund :hjerte:der er virkelig stor lighed på din hund og min :lol: det billed hvor din hund er ung hun er det ca 4 måneder? for ligner min simba totalt i størelse og alt som er nu. og hvor er det vildt at hårene er blevet så lange på din hund :rolleyes: fra ung hund til nu voksen ;-)det virkelig sjovt at se , for simba s far var lige så lang håret som din er nu . men troede ikke det kunne vokse så meget fra det han har nu :lol: men det din hund bevis på :-D så det kun en ekstra bonus vis simba også får det :banan: ligger lige nogle billeder ind har af ham så du ka se hvor meget han ligner din hund af som ung hund he he

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...