gina Skrevet Oktober 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2013 hej jer med små hunde ja nu har jeg alsår en dejlig hvalp på 4 måneder ,som er en blanding af chihuahua og russisk toy terrie blanding.vil så gerne mødes med andre med små hunde behøver ikke være chihuahua men helt så små at de vejer omkring 3 kg. så alle ka lege med en på deres egen størelse :blink: bor selv på Østerbro , og ville være rart vis du også boet her :slem: Men vis det ikke er for langt her fra kunne jeg evt få min søster til at køre mig hun har selv en ren chihauhau.vil så gerne min lille simba fik nogle gode faste lege kammerater :hjerte: Håber der er en ven til simba der ude Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chihuahua Besvaret Oktober 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2013 Hej Gina, dejligt du oprettede den her tråd, nu skal der bare nogle af de glade ejere på banen Vi går stadig og venter på vores guldklump, men mon ikke det bliver interessant når den kommer "hjem" Mvh Tim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kuzuri Besvaret Januar 13, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2014 Jeg ville i hvert fald gerne være med på et træf, også selvom jeg bor på Sydsjælland - Molly ville elske at komme ud og møde andre Chi'er! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kuzuri Besvaret Januar 13, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2014 (rettet) Gina - jeg tror jeg vil lave en Facebook gruppe der hedder Chihuahua Træf DK og se hvor mange der bidder på. Så kunne der måske også arrangeres træf i andre dele af DK. Edit: værsågod. Inviter endelig alle der er interesserede! https://www.facebook.com/groups/1435268170040605/ Redigeret Januar 13, 2014 af Kuzuri Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Januar 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2014 kuzuri du er så sej :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts