Hop til indhold

Chihuahua eller små hunde traf på østerbro? I kbh


gina
 Share

Recommended Posts

hej jer med små hunde :vinken: ja nu har jeg alsår en dejlig hvalp på 4 måneder ,som er en blanding af chihuahua og russisk toy terrie blanding.vil så gerne mødes med andre med små hunde behøver ikke være chihuahua men helt så små at de vejer omkring 3 kg. så alle ka lege med en på deres egen størelse :blink: bor selv på Østerbro , og ville være rart vis du også boet her :slem: Men vis det ikke er for langt her fra kunne jeg evt få min søster til at køre mig :lol: hun har selv en ren chihauhau.vil så gerne min lille simba fik nogle gode faste lege kammerater :hjerte: Håber der er en ven til simba der ude :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Chihuahua

Hej Gina, dejligt du oprettede den her tråd, nu skal der bare nogle af de glade ejere på banen :)

Vi går stadig og venter på vores guldklump, men mon ikke det bliver interessant når den kommer "hjem" :-)

 

Mvh

 

Tim

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Gina - jeg tror jeg vil lave en Facebook gruppe der hedder Chihuahua Træf DK og se hvor mange der bidder på. :) Så kunne der måske også arrangeres træf i andre dele af DK.

 

Edit: værsågod. :mrgreen: Inviter endelig alle der er interesserede!

https://www.facebook.com/groups/1435268170040605/

Redigeret af Kuzuri
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...