gina Skrevet Oktober 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Var i hunde gården i dag med simba , han er bare så dejlig ka lege med de fleste hunde:slem: selvom meget større end sig selv. er så glad for jeg tog ham med i hunde gården fra helt lille. så den ka trives med hunde der bla er større end den selv. og ka nyde sit hunde liv , med livlig leg med andre hunde. vil vise jer min perle i hunde gården i dag i et video klip :banan: trim.dzlzap.MOV Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2013 er der nogen der ved om det ka være rigtigt jeg kun ka få et video klip ind på 5 sek ? alt andet siger den er for lang? hjælp det for surt det her :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Oktober 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2013 Det nemmeste er nok at uploade til youtube og så bruge "del"funktionen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Oktober 8, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2013 hvor ser han sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 ka stadig ikke finde en måde og få video lagt har :damn: men her af et billed af simba 5 måneder er han nu :hjerte: tog billedet i dag i fælle parken:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 Et mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 har lige forstørret det 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 simba giver et kram i hunde gården Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 de fandt en goe pind og delte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 få sekunder video forstår stadig ikke ingen ka give svar om hvordan jeg gør øv trim.51ofl4.MOV Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Oktober 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 få sekunder video forstår stadig ikke ingen ka give svar om hvordan jeg gør øv I din anden tråd, blev der foreslået at loade op på youtube og linke herind... Det virker 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 simba den modige trim.j4lv36.MOV Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 ved ikke hvordan jeg gør :damn: med hensyn til you tube og så få det her ind? og fejl med jeg har to tråde . min com internet fucket helt op i går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 igen leg i hunde gården trim.injtuo.MOV Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Oktober 10, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 ved ikke hvordan jeg gør :damn: med hensyn til you tube og så få det her ind? og fejl med jeg har to tråde . min com internet fucket helt op i går Du laver en profil på http://www.youtube.com oploader video... når den er oploadet, ligger du linket ind til videoen her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 tak prøver :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2013 prøvet .blev medlem af you tube og ovre føre så video en og kommer så tilbage at de ikk ka tag i mod den forstår bare ikke hvad jeg gør galt :hmm:mærkelig der ikke er noget her på forum omkring det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 11, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2013 Jeg kan da godt se videoerne, selvom jeg skal lægge hovedet på skrå for at se dem. Men lidt gymnastik er jo altid godt. Han er godt nok kær, din lille hund, og virker overhovedet ikke som den stereotype jakkedijak microhund som vi har talt om i en anden tråd. Tillykke med det og ødelæg det nu ikke ved at lade store voldsomme hunde danse rundt oven på ham, vel?. Altså, det tror jeg jo heller ikke du gør med vilje, men pas godt på at han ikke får den slags oplevelser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2013 simba i hunde gården Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2013 simba i hunde gården[video=youtube_share;c9vlE8KEXXA] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2013 simba i hunde gården Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2013 simba elsker børn [video=youtube_share;GjnJe1Z15k0] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2013 simba sommer og leg [video=youtube_share;r-zzgwlXjrs] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2013 [video=youtube_share;NRABe-jGzsQ] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
gina Besvaret Oktober 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2013 så må man hellere lige få en kigger på Østerbro Kbh i gen [video=youtube_share;jUAzru5bCkA] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts