Hop til indhold

Har du Chihuahua ?


Gæst Chihuahua
 Share

Recommended Posts

Gæst Chihuahua

Hej Hundefolk :-D

Jeg er lige kommet med her på hunde-forum fordi vi har lavet et website om Chihuahua.

Jeg tænker at der sikkert er folk herinde der kan komme med yderligere tips og info til vores website. Vi håber på den måde at gøre kendskabet til Chihuahua og endnu vigtigere hvordan folk skal behandle dem.

 

Så kig forbi og giv os lidt hjælp på minipet dk ( jeg kan desværre ikke lave et link endnu, det kræver at jeg har skrevet 25 poster.

 

God weekend

 

Tim

Link til indlæg
Del på andre sites

hej Tim er vild med dit indlæg:banan: mig og min søster har samme mission som dig :slem: vi har begge chihuahua er :banan: min er en blanding af chihuahua og russisk toy terrie og min søsters ren chihuahua . vi er trætte af mange har fordomme om vores små hunde. og vil gerne have de så de posektive værdier vores hunde ind holder og dejligt jo flere vi bliver til at puste noget goe chihuahua energi ud på dem:engel: ville være så hyggeligt med et stort chihuahua hunde traf ?? men ellers vil gerne være med til at give dig dig Info :-D du siger bare til :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chihuahua

Hej Gina, tusind tak for roserne :) Dejligt at høre vi ikke er de eneste.

Tænker det kunne være fedt med forskellige Chihuahua ejere der beskriver "En dag med min Chihuahua" som egentlig blot beskriver en helt almindelig standart dag, så folk virkelig kan få at vide hvordan det er at have en Chi uden at det bare er standart beskrivelse som man kan finde på alle hunde (og stort set er ens). der er jo stor forskel på at have en Broholmer eller Chihuahua ikk' :-)

 

Mon ikke der er facebook sider eller lignende hvor man kan mødes med andre Chihuahua ejere?

 

God weekend

Tim

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har chihuahua.

 

Havde tre, men måtte aflive en i sidste måned, han var min første chi, så ligenu har jeg kun 2. de første to fik jeg først da de var omkring 6-7 mdr, de var fyldt med problemer, men det lykkes mig med masser af træning og tålmodighed at løse de fleste af deres problemer, jeg kunne simpelthen ikke overbevise min første chi at cykler der ligger ned ikke var farlige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chihuahua

trist at sige farvel til en ven, og lidt sjovt med de nedlagte cykler :)

Jeg kan forstå at vi er gået efter den nemmeste løsning ved at få en hvalp med det samme den er klar, selv om vi så skal lærer den at tisse ude.

Måske vi slipper for andre dårlige vaner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men jeg vidste at han levede på ubestemt tid, så jeg var klar til at tage den hårde beslutning, det så meget sjovt ud når han ligeså diskret trak langt væk fra cyklen og bagefter vente sig om og gøede ad cyklen(tossede hund hehe). Nemmeste løsning tja måske, chier er lidt kendt for at være svære at gøre renlig, alt fra 2-10 mdr kan det tage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...