Gæst mikkelmand Skrevet Oktober 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Min tævde på 8 år efter lader noget klart væske på gulv jeg er sikke på det ikke er tis da det mega sø hver gang de sidste 2 dage er det skert 4 gang jeg er kommet hjem til sådan en sø helt klart og lukter ikke Har spurt læge uden noget svar mvh mikkel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst zara Besvaret Oktober 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2013 Du må nok alligevel hellere tage til læge med hende. Der er jo begrænsede kropsfunktioner, der kan lave sådan en :slem: Med mindre vandskålen eller vandkanden væltet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Oktober 21, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2013 Hvis hun er intakt, ville jeg tænke det her.. http://www.netdyredoktor.dk/hund/sygdomsleksikon/l/livmoderbetaendelse.aspx Eller inkontinens.. Jeg ville straks tage til dyrlæge... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts