Hop til indhold

Hvad vil du gerne høre mere om?


Gæst snevinter
 Share

Jeg ville gerne deltage  

33 stemmer

  1. 1. Jeg ville gerne deltage

    • hvis foredraget holdes på Sjælland
      13
    • hvis foredraget holdes i Midtjylland
      19
    • Begge steder er ok med mig
      1


Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jeg har svaret: begge steder er ok med mig... jeg kører gerne over broen, hvis det er værd at køre efter ;-) Og det lyder rigtig spændende :-D

 

Jeg synes også at allergi kontra foder/fodring kunne være spændende at høre om.

 

Også fodring af hvalpe (bl.a. de større racer), vokseværk og fodring synes jeg kunne være spændende :-D

 

 

Men jeg kører gerne til fastlandet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Jeg har svaret: begge steder er ok med mig... jeg kører gerne over broen, hvis det er værd at køre efter ;-) Og det lyder rigtig spændende :-D

 

Jeg synes også at allergi kontra foder/fodring kunne være spændende at høre om.

 

Også fodring af hvalpe (bl.a. de større racer), vokseværk og fodring synes jeg kunne være spændende :-D

 

 

Men jeg kører gerne til fastlandet :blink:

 

 

samme interesser her :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, the more the merrier :)

 

Gudrun har faktisk fået lidt kendskab til foredragsholder en gang og jeg tror hun måske ville være interesseret. ...men hun har vist heller ikke helt 100% styr engelsk, så jeg ved det ikke :-)

 

Og tak for tippet. Foder og stress er også interessant synes jeg.

 

Arh?

 

Meget litteratur på dyrlægestudiet må da være på engelsk? Not?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jeg har svaret: begge steder er ok med mig... jeg kører gerne over broen, hvis det er værd at køre efter ;-) Og det lyder rigtig spændende :-D

 

Jeg synes også at allergi kontra foder/fodring kunne være spændende at høre om.

 

Også fodring af hvalpe (bl.a. de større racer), vokseværk og fodring synes jeg kunne være spændende :-D

 

 

Men jeg kører gerne til fastlandet :blink:

 

Jeg har snakket med foredragsholder og sendt hende hele listen af de brainstorming ting i har nævnt.

 

Hun synes det hele lyder interessant og det er emner hun ofte har med at gøre.

 

Hun (og jeg) er meget obs på at seminaret/foredraget skal gå mere i dybden - også selvom det betyder at noget vælges fra.

 

Derfor går jeg og overvejer at skabe et en-dags seminar i Vejle og et foredrag i Kbh - så flere ting kan dækkes, uden at det bare bliver til overfladisk information.

 

Hun har materiale nok, til at man kunne lave en undervisnings UGE, men jeg skal jo også se på hvad der passer til de fleste. Selv et to-dages seminar tror jeg er for riskikofyldt - jeg tror jeg ville miste nogle publikummer, fordi det simpelthen fylder for meget i folks weekend. Derfor en-dags seminar.

 

Surt at skulle skære ned, men jeg må jo bare få hende til at skrive den bog hun bør skrive og så få hende her over igen engang næste år :-)

 

Bare lige en lille opdatering.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Jeg har snakket med foredragsholder og sendt hende hele listen af de brainstorming ting i har nævnt.

 

Hun synes det hele lyder interessant og det er emner hun ofte har med at gøre.

 

Hun (og jeg) er meget obs på at seminaret/foredraget skal gå mere i dybden - også selvom det betyder at noget vælges fra.

 

Derfor går jeg og overvejer at skabe et en-dags seminar i Vejle og et foredrag i Kbh - så flere ting kan dækkes, uden at det bare bliver til overfladisk information.

 

Hun har materiale nok, til at man kunne lave en undervisnings UGE, men jeg skal jo også se på hvad der passer til de fleste. Selv et to-dages seminar tror jeg er for riskikofyldt - jeg tror jeg ville miste nogle publikummer, fordi det simpelthen fylder for meget i folks weekend. Derfor en-dags seminar.

 

Surt at skulle skære ned, men jeg må jo bare få hende til at skrive den bog hun bør skrive og så få hende her over igen engang næste år :-)

 

Bare lige en lille opdatering.

 

Vil bare lige hører hvordan det går med arrangementet og hvad bliver emnet mere præcist?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst snevinter
Vil bare lige hører hvordan det går med arrangementet og hvad bliver emnet mere præcist?

 

Hejsa :)

 

Jeg har snakket med foredragsholder og jeg har valgt at udskyde foredraget/seminaret til efteråret. Har for meget på programmet lige nu. Kom til at glemme at svare herinde, sorry :)

 

Men ser stadig frem til et super arrangement i år :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...