Hop til indhold

Hvad er dette? Knude....


MissLøven
 Share

Recommended Posts

IMG_1717.jpg

 

Kvaliteten er ikke lige det bedste, da Rigmor ikke synes hun skulle have taget billeder :-)

 

Har lige opdaget denne knude i munden på Rigmor her til morgen. Har prøvet at søge rundt på nettet, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad det kan være. Så måske nogle af jer har en idé?

 

Knuden sidder på læben/det løse hud ved læben.

 

Skal i hvertfald nok lige have ringet til dyrlægen?

IMG_1718.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror det er en vorte.

 

Der rigtig mange hvalpe/unghunde jeg kender som har haft vorter. Maya havde også en eller to - de forsvandt af sig selv igen.

Det er så vidt jeg har forstået en virus som kroppen selv bekæmper, de skal dog fjernes når de gener hunden.

Maya´s sad udvendig på læben og var væk igen efter cirka en måned hvis jeg husker rigtig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min den brune lab havde også en på læben, den gik også væk af sig selv, var dog en tur omkring dyrlægen for at få bekræftet at det "bare" var en vorte, han har i dag et lille bitte ar efter vorten altså på størrelse med en prik ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Lige nu håber jeg da virkelig ikke at det er en vorte.. Der står det kan tage fra 1-5 måneder !!!! :shock: Stakkels Rigmor hvis hun ikke må være i kontakt med andre hunde så længe.

 

Jeg ringer lige til dyrlægen når de er åben igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...