Gæst Jesper&Ida Skrevet Januar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2014 Hej. Vi er stille og roligt igang med alenehjemme træning. Vi er gået stille og roligt frem, ved at starte med at tage tøjet på og tage det af med det samme igen. Åbne og lukke døren nogle gange og så er vi begyndt at gå ud, ½ min, 1, min, 1½ osv. og er oppe på 5 min nu. Vi har fået at vide, det er godt at have radioen tændt, så der er lidt lyd. Vi optager vores hund på kamera, så vi kan se og høre hvad han laver. Han piber lidt af og til, ca. 1 sek af gangen, og så ligger han sig henne ved døren, hvor han kan høre radioen. Er der nogen som har erfaring med dette? Vi har den stående på P1, så der er meget snak han kan høre. Skal vi måske slukke, skifte kanal eller bare fortsætte? På forhånd tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst heino pedersen Besvaret Januar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2014 Følger lige lidt med her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret Januar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Januar 4, 2014 Det med radio er meget individuelt. Vores den ældste kunne ikke finde ud af at være alene med radio (så pev hun). Så i kan prøve at slukke og se om det gør nogen forskel. Og ellers ville jeg måske gå lidt ned i tid igen - for så er det nok fordi i er gået for hurtigt frem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts