Hop til indhold

Barf for begyndere ...


MissMilladk
 Share

Recommended Posts

Du må gerne få en pose med noget i/d foder af mig, så kan du se om Elvis kan lide det, inden du køber det, hvis du overvejer det.

Link til indlæg
Del på andre sites

For at starte bagfra, så er Elvis vist ikke så meget for tørfoder med fiskesmag. Han har i hvert tlfælde fået noget før (poser m/smagsprøver), og det var ikke et hit, så Fish4dogs duer nok ikke.

i/d - hvad er det nu, det er, og hvorfor er det godt?

Hvis hunde ikke er lavet il at æde udelukkende kød og grøntsager, hvad er de så lavet til? Det er da dét, de spiser i naturen :vedikke:

 

Dine personlige grunde mod barf må jeg indrømme, at jeg ikke rigtig kan bruge til noget ... Hvis jeg syntes, det var ulækkert at fodre med Barf, havde jeg ikke oprettet tråden ... At du ikke vil vælge Barf til en hund med maveproblemer er en helt anden sag, og måske rigtigt nok.

 

 

---------------------------------

 

Vi har kørt udelukkende med hjemmelavet mad (og lidt rester, rugbrød og lign. - men intet tørfoder). Han er en "sjov" hund, synes jeg, for han går ikke amok i det med det samme, som jeg troede han ville gøre. Det har han heller aldrig gjort med tørfoder, men troede ligesom at det her ville vække appetitten på en anden måde, men nej. Han spiser åbenbart bare når han er sulten :vedikke: Problemet med denne slags mad, synes jeg bare er, at det vel ikke har godt af at stå i flere timer? Hvor går jeres grænse? Eller er en hunds mave så meget anderledes end menneskers, at der ikke sker noget ved det?

Vores hunde er også sådan nogle som bare spiser når de er sulten, og gik derfor heller ikke amok i det hjemmelavede - kun når de var sultne. Jeg satte det bare ind i køleskabet igen efter fx 15 minutter, og tilbød dem det så senere igen. :-) Og er nok mindre sart ifht dem og mad, end jeg ville være med mig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må gerne få en pose med noget i/d foder af mig, så kan du se om Elvis kan lide det, inden du køber det, hvis du overvejer det.

 

Tak, det kan godt være jeg vil det, men kan du ikke lige sende din adresse i en p.b. for skal lige se, hvor langt, jeg skal køre for det, for der er ikke det store overskud i hverdagene til at køre alt for stor en omvej :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...