Hop til indhold

Træf for Småhunde - Sjælland og Jylland


Gæst Kuzuri
 Share

Recommended Posts

Hej alle - Jeg er igang med at få stablet et par træf for små hunde og deres ejere på benene - et på Sjælland og et i Jylland - og jeg vil meget gerne høre om der er interesse for dette, og hvor i synes det skal foregå. Jeg tænker KBH ville være rimelig nemt at komme til mht. det Sjællandske træf, og engang i sommerferien ville nok være perfekt for de fleste, også mht. vejr. Jeg tænker også sommerferien mht. det Jyllandske, men jeg kan ikke nok geografi til at vide hvor det ville være ideelt at holde sådan noget. :lol:

 

Kom endelig med et svar hvis I er interesserede, og gerne med input mht. hvor og hvornår! :-D

 

Jeg har også lavet en Facebook gruppe, hvor jeg vil holde alle opdateret, når vi kommer nærmere. Her er den:

https://www.facebook.com/groups/1435268170040605/

 

Håber der er interesse for dette!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hvorfor ikke :genert: Jeg er frisk på et jysk træf.

 

Skønt! :D Hvor ville det være hensigtsmæssigt for (de fleste) jyske småhundeejere at holde sådan noget? Altså hvor er det forholdsvist nemt og hurtigt at komme til for de fleste?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er op til ejeren at vurdere om deres hund er lille nok, synes jeg - jeg smider ikke nogen "ud" fordi deres hund er for stor, men den skal kunne lege med de andre hunde uden at gøre skade pga størrelsesforskellen. ;) Men lad os sige maks 10 kg, så.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det første Jyske træf (for jeg vil arrangere flere i fremtiden) bliver i Århus - der er noget der hedder Tangkrogen som ligger meget tæt på stationen/banegården, og de fleste kan komme til Århus uden at skulle skifte tog en million gange (og for folk der kører i bil er det nok heller ikke så svært).

 

Der er også én som meget gerne vil hjælpe mig med at arrangere noget i Vejle, så der kommer nok også til at blive et træf dér.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det første Jyske træf (for jeg vil arrangere flere i fremtiden) bliver i Århus - der er noget der hedder Tangkrogen som ligger meget tæt på stationen/banegården, og de fleste kan komme til Århus uden at skulle skifte tog en million gange (og for folk der kører i bil er det nok heller ikke så svært).

 

Der er også én som meget gerne vil hjælpe mig med at arrangere noget i Vejle, så der kommer nok også til at blive et træf dér.

 

Tangkrogen er et godt valg mht. transport/parkering og plads. :5up: Der er dog en del arrangementer i sommerhalvåret, så det skal du nok lige holde øje med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...