Besvaret Januar 30, 201412 år comment_1278767 Hej alle. Vi er to unge kvinder på 24 og 25 år, som er gået sammen omkring pasning af hunde og katte. Enten i jeres eget hjem (dog uden overnatning) eller hos en af os:) Derudover tilbyder vi også: Hundeklip, luftning og pasning af gnavere mm. Vi bor i Taastrup og har bil til rådighed. Vi arbejder som veterinærsygeplejerske elever på universitetshospitalet for mindre husdyr på Frederiksberg (KU SUND/landbohøjskolen). Kontakt os endelig for nærmere info og så kan vi sammen lave en planlægning og derudfra aftale pris. Du/I skal være velkommen til at kontakte os hvis det har interesse. Kontakt nr: 71 78 70 40 MVH Debbie og Julia D&J-dyrevennerne Rapporter
Besvaret Januar 30, 201412 år comment_1278810 Jeg synes I burde skrive lidt vedr. pris. F.eks. for luftning./gåtur udenfor hundens egen grund. Evt. også pris på 2 hunde sammen osv.3 hunde sammen??. Der er så mange hunde her i Tåstrup, men aner ikke hvad ejerne vil og kan koste af udgifter på dem. Jeg har f.eks 6 hunde, der normalt luftes samtidig. Rapporter
Besvaret Januar 30, 201412 år comment_1278898 Hej Ulla. For hundeluftning tager vi 100 kr pr. hund for 50-60 min. varighed nr. 2 hund fra samme bopæl er 50% dvs. 50 kr. og Nr 3 hund er også 50 kr. osv:) Du er mere end velkommen til at ringe til os for yderligere informationer MVH Debbie og Julia D&J-Dyrevennerne Rapporter