Besvaret Februar 3, 201412 år comment_1280553 Månedens hund februar 2014 "Ballade" Dit valgte billede sendes til Dorte som privatbesked eller som link til billedet. Ingen hjælpetråd eller hjælpe-indlæg.Vis profil: Dorte - Hunde Forum HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 20. februar kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i upload, bliver dette sorteret fra. Afstemningen på de indsendte billeder starter hurtigst muligt derefter. I denne måned må der gerne være flere hunde på billedet. Du skal dog eje den ene af de afbilledede hunde. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes. Præmie: 12 måneders gratis hjemmeside hos 123hjemmeside - nu med stamtavle funktion(Værdi: 499.-) 1. stk revisorpose med hunde-forum.dk tryk. Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien! Rapporter
Besvaret Februar 24, 201412 år comment_1287771 Hvorfor kommer denne konkurrence ALTID bagpå mig, så jeg aldrig opdager det inden fristen er udløbet Rapporter
Besvaret Februar 24, 201412 år Forfatter comment_1287783 Du kan godt nå at være med endnu. Der er så få indsendte i denne måned, at jeg trækker fristen lidt Rapporter
Besvaret Februar 24, 201412 år Forfatter comment_1287795 Ja - indtil i aften. Jeg lægger afstemningen op i morgen formiddag Rapporter
Besvaret Februar 24, 201412 år comment_1287804 Du kan godt nå at være med endnu. Der er så få indsendte i denne måned, at jeg trækker fristen lidt :banan: Rapporter