Hop til indhold

Er det her "kun" øjenbetændelse eller være?


gina
 Share

Recommended Posts

Simba har løbende haft lidt hvad jeg vil tro er øjenbetændelse, Og renser med Kamille the. Og Plejer at gå væk efter et par dage. men Idag , Var hans øjne også helt rødt rundt om:( er det normalt ved øjen betændelse ? Har ved lagt et billed . så håber i vil kigge på det :) på forhånd tak :)image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Det er svært at se på billedet - men det ligner en form for allergisk reaktion - hmm muligvis noget infektion.

Kamille te skal man aldrig anvende til øjne - brug saltvand. Du kan købe sådan nogle pipetter på apoteket eller hos matas som indeholder saltvand.

 

Jeg ville gå til dyrlægen og få ham/hende til at kigge på det - det kan være du skal have noget antibiotika at dryppe øjet i.

 

Jeg har aldrig oplevet at øjet er blevet rødt rundt om på den måde når mine har haft øjenbetændelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Øv lille Simba da - jeg ville også tage en tur til dyrlægen med ham det ligner ikke øjenbetændelse - men noget infektion noget ???

Og brug ikke kamillethe til øjnene.

 

god bedring til den lille fyr ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...