Hop til indhold

Pludselig begyndt at pølle indenfor?


Johnson
 Share

Recommended Posts

Vores cavalier king charles hvalp på snart 6 mdr som efterhånden er fin renlig, har pludselig fået for vane at gå et bestemt sted hen indenfor og lægge pøller? Han får store nej, og han ligner at han godt forstår han ikke skal gøre det. 12-24 timer senere gør han det samme igen.

 

Nogle gode råd?

 

Han er i alderen hvor han for alvor er begyndt at løfte ben og markere udendørs, men han gør det ikke indenfor. Så det tænker jeg ikke det kan hænge sammen med..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror, for jeg kan jo ikke vide det, at du måske skulle starte forfra med at behandle din hund som en 8-ugers hvalp. Jeg synes jeg har læst om at I har andre problemer med jeres hund (kan ikke huske hvad han hedder), så måske var det en idé at få en god adfærdsbehandler til lige at kigge lidt på jeres hverdag. Somme tider er det nogle små ting der bare lige skal rettes til, før tingene begynder at køre på skinner igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

En adfærdsbehandler til at kigge på vores hverdag?

 

Jeg tror sjældent du finder nogle der tager sig af deres hvalp som vi gør. Motion, daglige rutiner, leg med andre hunde, aktivering, træning, omsorg find selv på flere..

 

Du siger vi har flere problemer med vores hvalp. Det er nok nærmere udfordringer vi har haft. Som formentlig, langt de fleste hvalpejere har-/haft.

 

Vi gik ud fra et forum som dette er hvor man deler gode råd og erfaringer, og det er det vi efterspørger som også skrevet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay forkert ordvalg, udfordringer så. Men er det ikke rigtigt?. Og jeg tvivler slet ikke på om I er gode ved jeres hvalp, men man kan sagtens begå fejl selvom man har haft hund i 30 år fordi man bliver følelsesmæssigt knyttet til sin hund og derfor kan få svært ved at se tingene objektivt. Det kan et hjemmebesøg så give et klarere billede af.

 

Jo, HF er et sted hvor man kan stille spørgsmål og få råd, men mange ting kan man ikke danne sig et ordentligt billede af når man ikke har set hund og ejer sammen og derfor vil mit råd være at få en behandler ud i hjemmet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...