Hop til indhold

Azza's hårde måned.


Gæst azza
 Share

Recommended Posts

Azza fortæller selv om hendes måned :blink:

 

Jah hvordan starter jeg dog det..blink.gif

Altså ...

For et godt stykke tid siden opdagede mine 2 super søde ejere at jeg havde et mærke på mit ene forben.

Da det blot lignede et ligge mærke tænkte de ikke videre over det, før det begyndte at vokse og så lignte en form for fedt-knude.

Planen var oprindeligt at jeg skulle til Dr. Dyr den 20 oktober, men knuden begyndte pludselig at væske lidt og det blev derfor med det samme rygget frem til den 30 september da det var en lønningsdag. Camilla tog afsted med mig og hendes ældre søster Gitte.

Dr. Dyr tog ét hurtigt kig og fortalte så med det samme at det var en svulst!.shocked.gif

Da vi alle 3 dragede bekymrede hjemad ringede Camilla til sin mor (min ejer nr 2) og fortalte hva vi havde fået afvide. Hun blev utrolig ked af det da ordet svulst er blevet nævnt ved flere dødsfald i familien.

Heldigvis var det en godartet svulst så det var ikke forbundet med kræft.

 

Allerede 2 dage efter blev jeg afleveret hos Dr. Dyr til operation, og blev først hentet igen kl 2. (Jeg har fra en pålidelig kilde fået afvide at det var hårdt at gå hjem med en snor uden en hund i den anden ende.) Lå og sov det meste af den dag, og hver nat måtte jeg have en skærm på for ikke at komme til at pille i syningen..

 

Endnu engang måtte jeg til Dr. Dyr Ca. 2 uger senere for at få fjernet stingene, og vi fik så der afvide at der var betændelse i mit ben..

Nu måtte jeg så have skærmen på hvert sekund i en hel uge!. De første 3 dage blev mit ben først renset med brandoilde og derefter smurt med salve, som vi fik fra Dr. Dyr, og de sidste 4 dage blev jeg kun smurt med salve.

 

Da ugen ENDELIG var over og jeg måtte få skærmen af, gik jeg helt amok! Jeg fandt alt det legetøj som jeg kunne og prøvede at lege med det hele på én gang!

 

Mit ben er nu næsten helt færdig med at hele og der er ingen betændelse længere.. Jeg tager aldrig mit legetøj for givet igen!whistling.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

puha ja det er hårdt :(

 

cujo fik fjernet præcis det samme i juli og der er nu begyndt at vokse en ud igen :shock::shock::megaked::megaked: den ligner kun et modermærke nu men vi skal snart have det tjekket igen.

 

Kan ikke bære tanken om at han skal igennem den tur hver 3-4 måned fremover?

(kan kontoen hellere ikke tåle)

 

 

Nå men tilbage til topic :-)

 

ja husk at have skærmen på hele tiden :-) cujo fik den kun af når vi gik tur.

 

Cujo sender mange ansigts slik afsted :mums::mums::mums:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

puha ja det er hårdt :(

 

cujo fik fjernet præcis det samme i juli og der er nu begyndt at vokse en ud igen :shock::shock::megaked::megaked: den ligner kun et modermærke nu men vi skal snart have det tjekket igen.

 

Kan ikke bære tanken om at han skal igennem den tur hver 3-4 måned fremover?

(kan kontoen hellere ikke tåle)

 

 

Nå men tilbage til topic :-)

 

ja husk at have skærmen på hele tiden :-) cujo fik den kun af når vi gik tur.

 

Cujo sender mange ansigts slik afsted :mums::mums::mums:

 

Tusinde tak og held med cujo:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre at Azza er blevet rask igen. Sikken en omgang.:ae:Det er altid grimt når hunde er syge, for man kan jo ikke forklare dem at de bliver raske igen, eller at det ubehagelige de skal igennem gør dem godt i den sidste ende.

 

Lige præcis.

Azza har aldrig været hjemmefra medmindre hun er ude på en gå tur, så det første jeg sagde da jeg kom hjem var at vi skulle huske at lukke døren så hun ikke stak af.. Tog lidt tid før det gik op for mig at hun jo ikke var der..

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis.

Azza har aldrig været hjemmefra medmindre hun er ude på en gå tur, så det første jeg sagde da jeg kom hjem var at vi skulle huske at lukke døren så hun ikke stak af.. Tog lidt tid før det gik op for mig at hun jo ikke var der..

 

Jeg kan høre at du holder meget af Azza, og det er garanteret gengældt. Godt at hun er hjemme igen. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan høre at du holder meget af Azza, og det er garanteret gengældt. Godt at hun er hjemme igen. :5up:

 

Det gør jeg :rolleyes: Elsker at gå lange ture med hende og lege ned hende.. :-)

Jeg har faktisk lige lavet en hjemmeside til hende her idag.. :-P

Og har jo lige fundet ud af at vi har en hundeskov her i ribe, så det er noget der skal overvejes :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...