Hop til indhold

Advarsel til hundeejere i Nordsjælland


Susse
 Share

Recommended Posts

Har besøgt Bitten hundesalon i Humlebæk. IKKE en god oplevelse:cry:

Hun har totalt skam klippet min hund, skævt og virkelig sjusket arbejde, virker som om det bare er en pengemaskine for hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du snakket med hende om hvorfor klipningen ikke lever op til dine forventninger, hvad grunden kunne være, som f.eks at hunden har været utryk og derved måske har været svær at klippe, og hvis det er tilfældet hvordan I så fremover får givet hunden nogen gode ture til frissør uanset hvem i vælger?

 

jeg tænker det er nemt at give en person et dårligt ry, men der kan jo ligge en helt logisk forklaring.

og hvis hun aldrig bliver konfronteret med at klipningen måske ikke helt var som forventet hvordan skal hun så forbedre sig :)

 

måske hun helt igennem er dårlig, jeg synes blot historien mangler flere aspekter og håber du vil uddybe :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej har ikke talt med hende, og kommer aldrig til det.

Jeg var der selv under klipningen og min hund stod stille og pænt så det er ikke grunden. Jeg ved ikke hvad det er for aspekter du vil have mig til at beskrive, men jeg forventer at man spørger ind til hvordan jeg vil have klippet min hund, og ikke bare går igang med at skalpere den, jeg forventer også at den bliver klippet så den ser pæn og lige ud, og ikke med totter og hakker hist og her. Faktisk tror jeg hun selv kunne se det, for hendes sidste bemærkning var at hendes hoved var svært at klippe pga. hvirvler (hun har altså ingen hvirvler) og at hun ville se bedre ud om en uge. Ærlig talt var jeg så ked af det at hvis jeg var gået i dialog med hende der var jeg nok begyndt at græde. Så derfor betalte jeg bare og gik. Jeg er ikke ude på at give nogen et dårligt ry hvis de ikke fortjener det, men ønsker ikke at andre skal komme i samme situation som den jeg har oplevet. Det er så trist at se ens lille smukke hund blive forvandlet på den måde, og det havde jeg bare ikke forventet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja rigtigt trist, er bare så ked af det. Nej heldigvis skal hun ikke på udstilling. Jeg har prøvet at tage billeder af hende, men det er svært at se for det er over alt det bare er sjusket.

 

Kan jeg godt forstå, at du er :ae:....

 

Hov forresten glemte lige at fortælle, det tog hende ca. 20 min. at klippe hunden. Har ikke haft en hund før der skulle klippes, hvor lang tid er normalt?

 

Jeg har ikke hunde der skal klippes/trimmes, men vil jo tro, at det kommer an på hundens størrelse og om hvor omhyggelig personen er i sit arbejde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...