Hop til indhold

Blod fra penis


Lupus
 Share

Recommended Posts

Vores cavalier på 4 år, er i dag begyndt at bløde fra penis.

 

Jeg opdagede en bloddråbe og begyndte at undsersøge ham. Det var ret tydeligt at blodet kom derfra, hårene omkring var røde af blod.

 

Jeg har tørret det et par gange og kigget. Der er ikke rigtigt noget at se, andet end væske og blod fra "åbningen".

 

Han har begået to flugtforsøg i morges (over hæk og igennem buske) - kan han have ridste den så dybt, at vi ikke kan se det?

 

Han skal til dyrlægen på tirsdag. Skal vi ringe til dyrlægevagten i dag, eller ville i vurdere at det kunne vente?

 

Han er lige så irreterende som altid og spiser og drikker normalt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er han.

Han virker ikke smerteplaget. Han snorksover lige pt.

 

Med skræk kommer jeg til at tænke på, at han var inde (da han fik nogle grene løs i hegnet) ved naboens tæve i morges - han er i disse dag meget interesseret i hende, så hun er muligvis i løbetid.

De var sammen max. 5 minutter og hun er på størrelse med en labrador. Er det realistisk at han kan have parret hende :shock::stupid::damn: - og at blodet kommer derfra?

 

Faktisk er han begyndt at lette ben indenfor (især når han er alene hjemme - i går havde han tisset på spisebordet :damn:). Måske vi skal prøve at opsamle en urinprøve også...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...