Hop til indhold

Liva og Balou


Dorte
 Share

Recommended Posts

Udover Liva har jeg også Balou. Balou er efterhånden blevet 6 år og faktisk ikke så interesseret i Liva. Han accepterer hende, men lege det er altså under hans værdighed :roll:

 

Han er også på rekreation i øjeblikket. For 6 uger siden kom han hjem med en læbe, der var revet helt op og et bagben, der så helt forkert ud. Læben blev syet, og han har fået nyt korsbånd i knæet, så han skal tage den med ro. Han er som regel ovenpå, hvor han har helle fra Liva, men det sker at han kommer ned.

 

Liva prøver og prøver, legebuk, slik, logre med halen (det giver dog bare sprogforvirring), gø lidt m.v., men han er altså kedelig

 

[ATTACH]3642[/ATTACH]

 

[ATTACH]3643[/ATTACH]

 

[ATTACH]3644[/ATTACH]

 

[ATTACH]3645[/ATTACH]

 

[ATTACH]3646[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Heldigvis varer hendes "frustration" ikke så længe. Efter et par minutter opgiver hun som regel (med et dybt suk) og lægger sig hen i sofaen.

 

Da jeg fik hende hjem, var jeg mest nervøs for, om de "kunne sammen". Mit succeskriterie var "bare de ikke slås og en af dem kommer til skade". Det tætteste vi er kommet på en slåskamp er en løftet pote fra Balou. Livas opdrætter havde også katte, så hun har nok lært hvad næste skridt så vil være ;-) - hun trækker sig i hvert fald når poten bliver løftet

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...