Hop til indhold

Hunde plakater - 7 racer


Gæst Old Yellow
 Share

Recommended Posts

Gæst Old Yellow

Hej alle sammen.

 

Vi tænker dette er rigtig godt forum at dele dette: Vi er 2 personer som har startet en lille webshop hvor man kan købe plakater. Vi elsker begge hunde og har derfor lavet nogen hundeplakater.

 

7 forskellige hunderacer er det blevet til. og en enkelt giraf hvis det skulle have interresse :-D

 

Boston terrier, Fransk bulldog, Dansk Svensk gårdhund, Labrador, Mops, Schæfer og Cavallier King Charles.

 

besøg webshoppen: oldyellow.dk

 

Skulle du finde på at købe en plakat så brug endelig koden "doglove" så er der 10% rabat.

 

Vi vil meget gerne høre hvad i synes om plakaterne !!

 

Flyer.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krøllebølle

Jeg ville ikke have sådan en plakat hængende. Synes den er kedelig og ikke tiltalende. Den er meget computer agtig og ikke levende.

 

Jeg maler selv og jeg elsker store farvrige malerier med detaljer eller abstrakt med stregtegning og gerne af dyr. Derfor ville sådan en plakat falde helt ved siden af i mit hjem.

 

Jeg samler på både tegninger og porcelæn af mads stage og for mig, er hans stil virkelig smukt, man kan fornemme pels, dyrest udtruk og alligevel er det simpelt og kan hænge i næsten alle hjem http://gronspatte.blogspot.dk/2011/10/stuearrest-og-fredagen-i-billeder.html på mystisk vis går linket til en blog side med tegninger. Når jeg selv klikker, kommer jeg direkte til tegningen. Mærkeligt.

 

 

Så desværre er jeres plakater slet ikke min stil, men det betyder ikke at andre ikke kan lide dem. Synes det er godt fundet på :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker simpelt og jeg synes de er fine!!! Farverne er for sarte til at jeg ville have dem hængende i stuen f.eks. Men de ville så til gengæld være virkelig søde til et børneværelse :-D

 

Prisen, hvis jeg må tillade mig at kommentere på den, synes jeg dog er lidt hamper. 200kr. for en plakat uden ramme, som jeg har forstået det. Skulle jeg købe plakaterne ville jeg nok ikke nøjedes med én, men måske 2 eller 3 og så løber det hurtigt op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...