Hop til indhold

Mors store dreng


Aslan
 Share

Recommended Posts

Aiiiiiiiiiiiiiiii altså, nogen gange....

 

Jeg er bare så stolt af vores lille skattebasse :lun:

 

Vi var jo til dyrelæge, og Aslan går ind med hovedet højt, suser over til godbidderne :mrgreen:

 

Aslan bliver mindre og mindre for hver gang vores dyrelæge røre, MEN HUN FÅR LOV! :blink:

 

Hun fik sågar lov at stikke ind i den bule han har på den lille pistol for at tage en prøve :shock:

 

WOAW siger jeg bare.

 

Aslan var IKKE afslappet, men han var langt fra panisk angst som første gang.

 

Og dr dyr er bare super go, hun klør og nusser ham, og så klør hun lige nede på benet og snakker med ham, og inden Aslan opdager det, har hun mærket om knoglen var ok.

Inden han opdagede noget havde hun set hans tænder :blink:

Og det aller bedste, igen behandlede hun ham på gulvet, til det vil jeg så sige.....næste gang vi skal til tjek, vil han nok kun kunne stå på bordet :mrgreen:

 

Men altså hun er bare såååååå god til Aslan.

 

Han fik godt nok konstateret at han var reserveret, men nu var det jo også dyrelægen :rolleyes:

 

For alle andre - mennesker som dyr -end dr dyr er sat på jorden for hans skyld.....ifølge ham selv :mrgreen:

 

Det er bare super dejlig at man lige finder en som bare kan med Aslan og bare håndtere ham rigtig godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...