Hop til indhold

Sygeforsikring


Aslan
 Share

Recommended Posts

Det tror jeg desværre ikke :(

 

Forsikringerne dækker nemlig ikke udleveret medicin, men vist nok medicin anvendt i behandling på klinikken :???: Det skal jeg lige tjekke engang i aften - hvis forsikringen dækker anvendt medicin, kunne man måske lokke en "fleksibel" dyrlæge til at skive det på regningen, men måske "æder" selvrisikoen det hele, så man alligevel ikke får noget tilbage :???::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg desværre ikke :(

 

Forsikringerne dækker nemlig ikke udleveret medicin, men vist nok medicin anvendt i behandling på klinikken :???: Det skal jeg lige tjekke engang i aften - hvis forsikringen dækker anvendt medicin, kunne man måske lokke en "fleksibel" dyrlæge til at skive det på regningen, men måske "æder" selvrisikoen det hele, så man alligevel ikke får noget tilbage :???::roll:

 

Skrive det på regningen?

 

Mig dum.....det gør hun allerede, men de bliver ikke dækket :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt tåbeligt at forsikringsselskaberne ikke dækker medicin.

Da Tacco blev bid og skulle syes skulle han selvfølgelig have en masse antibiotika og smertestillende.

Forsikringen dækkede det medicin han fik ude hos dyrlægen, men ikke det vi fik med hjem og selv skulle give ham efterfølgende.

Hvis vi havde valgt at køre ham ud på kliniken hver dag så dyrlægen kunne give ham medicinen så have forskringen dækket. Så havde det også kostet en konsultationspris hver dag som forsikringen også havde dækket.

Det var jo fristende men vi havde ikke tiden til at ræse derud 2 gange om dagen, men man fik da næsten lyst til det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...