Hop til indhold

Hvalpetræf


Nollike
 Share

Recommended Posts

Noomi og jeg har været til hvalpetræf hos opdrætteren i dag :mrgreen: Det var rigtig hyggeligt og gik forbløffende godt, selv om der var slået to kuld sammen (10 mdr. og vel ca. 14 mdr.) så hanhundene var en stor flok hormon-bomber :stupid: Jeg kan med stolhed fortælle at AutoNoomi kæmpede for sin dyd :engel::mrgreen: Der bliver ikke givet ved døren her :blink: På et tidspunkt fik jeg dog nok (der var væsentlig flere hanner end tæver, så de få tæver måtte virkelig holde for) og tog Noomi indenfor så hun kunne få en pause. Det har dog nok været værre for mig end for hende, for kort tid efter kunne jeg ikke finde hende, men fandt hende drønende rundt udenfor igen... Hun var smuttet ud da en eller anden havde åbnet døren :stupid: :mrgreen:

 

Jeg tror aldrig at jeg har set hende SÅ beskidt som hun var i dag :shock::badr: Hun var fuldstændig mudret til, så hun har fået et bad her til aften og er nu smuk og lækker :lun: Og meget, meget træt :mrgreen:

Lyder til at autonoomi har haft en god dag trods de liderlige homonbefængte hanhunde :rolleyes:

 

Dejligt at få en hund total mudderet hjem....det betyder at hun har haft det dejligt ikke????

 

Desuden dygtig noomi pige der sætter hendes mor på job med rengøring af hund :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da helt ferie hvor går i meget op i mig :mrgreen:

Jeg er også en super dejlig person og jeg ved godt at jeg slet ikke irritere nogen. Tak for de fine ord, ja ja i behøves jo ikke at fortælle hvor meget i elsker mig, jeg blier jo helt flov :oops:

Men jeg må jo finde mig i det :-P

Det er nu hårdt når man ikke bevidst søger midpunkts jobbet men alligevel får det givet til en ,af alle dem der går op i mig, mere end i deres egent liv og deres dejlige hunde (hvilekt i undre mig med) :hjerte:

 

Jeg er glad for at i alle sammen takker mig for den tid (meget kostbar) jeg bruger på at fortælle jer at jeres hunde er dejlige selv om i ikke selv kan se det (hvilket er medet medet trist):blink: Hvilket jeg KUN kan gøre ved at se de dejlige billeder!

 

Jeg takkr for opmærksomheden på den regn og stormfulde dag

 

 

Jeg elsker også jer :lun:

 

 

 

 

Nej nej jeg kan i modsætning til andre godt vente tålmodigt :engel:

 

Det var mere for at redde dig for Aslan´s råben og plagen :blink: :engel:

 

Jeg tvivler på at du får ro for Aslan - 10 dage er lang tid at vente på billeder.

jeg er bange for at hun får en trauma. :skraek::damn::ivrig:

 

 

At det er Blackgsd´s baby gør det da ikke bedre for Aslan. Hun går da total i selvsving. :lol::-D

 

Aslan går amok!!! :shock::lol:

 

Sh*t... :shock:

Det har jeg slet ikke taget højde for... det kan altså godt gå hen og blive en meget alvorlig affære :blink: :lol:

 

Må hellere alliere mig med opdrætter, så han sørger for at jeg får billeder, eller at de kommer på hans hp hurtigst muligt efter fødslen... :lol: :blink:

 

(men jeg tror faktisk, at jeg i den situation er værre end Aslan... ja jeg ved godt at det lyder helt vildt, men lige i den situation der tror jeg at jeg får et "Aslan-syndrom" :lol::engel: )

 

 

 

Men Nollike, tiden begynder altså at blive knap nu, hvis jeg var dig, så ville jeg rykke for de billeder fra jeres træf nu... :blink: :mrgreen: Ellers så bliver den her tråd spammet med plage-indlæg fra Aslan :mrgreen:

 

Hvem er Aslan :confused: synes aldrig jeg har hørt om vedkommende.

 

Det er en der nogle gange kommer herind og råber.

 

BIILLEEEDDERRR.

 

Du kender hende nok under navnet Billede-Plageren eller Abenumsen :blink:

 

Nu er der noget der dæmrer. :lol:

 

TO Aslaner på EN gang!:shock::shock::shock:

 

 

Aaaaaaaaaaabenuuuuuuuumse

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...