Hop til indhold

Webshop med gode praktiske gummistøvler?


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Tak for alle jeres svar.

Jeg fik nok af mine hullede gummistøvler i går, hvor jeg igen igen fik meget våde fødder, selvom jeg omhyggeligt forsøgte at få på tæerne. :-)

så i dag var jeg så i den lokale jagt og fiskeriforening hvor jeg købte nogle Seeland igen. Jeg fortalte om mit problem med de gamle, så vi fandt en anden model der sidder lidt tættere om foden. Jeg fik at vide at de ikke havde mange reklamationer på Seeland, men at jeg endelig bare skulle komme, hvis der skete det samme med de nye som med de gamle. 599kr kostede de, uden at være på tilbud. Synes egentlig det er billigt nok i forhold til andre gummistøvler med neopren. Nu håber jeg de holder. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sådan et par korte Viking støvler: http://eshoes.dk/shop/viking-treasure-black-35572p.html Mine er godt nok købt hos outdoornu.dk (til en halvtredser mere), men de ser ikke ud til at have dem mere, jeg købte dem i starten af juni sidste år, så jeg kan jo ikke sige så forfærdeligt meget om holdbarheden endnu, andet end at jeg har brugt dem dagligt i i hvert fald de sidste 3-4 mdr og været godt tilfreds med dem, selvom jeg nok må indrømme at jeg ikke lige har dyrket det der med at pleje dem, de er jo altid mudrede :genert: Jeg må dog sige at jeg faktisk blev lidt bekymret for den ene støvles ve og vel her på aftenturen, jeg synes den sagde sådan en mærkelig svuppende lyd da jeg kom ud på asfalten, men min fod var da stadig tør da jeg kom hjem, så jeg håber de holder lidt endnu! :x: Men selv hvis de skulle gå i stykker i den nærmeste fremtid, tror jeg at jeg vil købe nogle nye mage til, for jeg er faktisk ret glad for at gå i dem og de er jo ok billige :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De lyder fine til prisen. Dog passer de ikke til mit behov lige nu, men måske til foråret, hvor der ikke er (så) mudret i skoven, og vejret er lidt mildere.:-)

 

Jeg har sådan et par korte Viking støvler: http://eshoes.dk/shop/viking-treasure-black-35572p.html Mine er godt nok købt hos outdoornu.dk (til en halvtredser mere), men de ser ikke ud til at have dem mere, jeg købte dem i starten af juni sidste år, så jeg kan jo ikke sige så forfærdeligt meget om holdbarheden endnu, andet end at jeg har brugt dem dagligt i i hvert fald de sidste 3-4 mdr og været godt tilfreds med dem, selvom jeg nok må indrømme at jeg ikke lige har dyrket det der med at pleje dem, de er jo altid mudrede :genert: Jeg må dog sige at jeg faktisk blev lidt bekymret for den ene støvles ve og vel her på aftenturen, jeg synes den sagde sådan en mærkelig svuppende lyd da jeg kom ud på asfalten, men min fod var da stadig tør da jeg kom hjem, så jeg håber de holder lidt endnu! :x: Men selv hvis de skulle gå i stykker i den nærmeste fremtid, tror jeg at jeg vil købe nogle nye mage til, for jeg er faktisk ret glad for at gå i dem og de er jo ok billige :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...