Hop til indhold

En søndag på godt og ondt


guanomo
 Share

Recommended Posts

Efter en god eftermiddag med leg og hygge i haven med begge knægte, sker det der får enhver hundeejer til at sluge en stor klump imens hjertet sidder oppe i halsen og det springer 1 slag over.

 

Jeg skulle ud i forhaven med en potte og fik kun trukket havelågen til, ikke lukket hapsen, der står så en indsamler ved fordøren, hjalte åbner så lågen og kommer ud og efter ham cujo i sprint fordi der jo var en fremmed at hilse på, han fór lige forbi mig og jeg råber efter ham, midt ud på vejen og tilbage på fortovet til indsamleren, i det samme ser jeg en bil lige ud foran naboen som bremsede ned :shock:, prøver at få fat i kræet imens den hopper og danser rundt om indsamleren, får fat i halsbåndet, men han er ligesom en torsk smurt ind i vaseline... må tage ham op og bære ham ind og kalde på kæresten at hun må lige lukke lågen efter mig og få hjalte med ind, som står og ligner et stort :?:.

Røg en ekstra cigaret bagefter og straks tænkte man hvadnu hvis ect. og tænkte på Oskar (Janes's hund der blev påkørt lørdag)

 

Tog så cujo med ind og nussede lidt

 

 

Dagens positive ting:

Da vi gik tur mødte vi en lille hvalp, faktisk dens første tur ude i snor, en lille cavalier spaniel (vil jeg mene det var).

Cujo blev lidt for ivrig da han hilste så jeg holdte ekstra godt fast, han nåede dog at give den et par "skaller" af ivrighed, men var nok fordi jeg holdte godt fast. Men den lille tæve var også nysgerrig og kom hen til cujo igen hvergang :-D

Cujo ventede pænt på den kom da vi så den komme ud fra et hus.

Ejeren var super flink og bor på vejen, så cujo har nok fået en lille ven der, sagde ejeren også til sin hund, at nu havde den fået sin første ven :blink:

Efter små 5 min hilse og hundesnak gik vi videre og cujo var ikke svær at få videre, nu havde han jo hilst :5up:

 

Over and out

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Fy føj, det må have været en ubehagelig oplevelse (den med den åbne låge altså) - men godt, at der ikke skete noget med nogen :-)

 

Og hvor lyder det godt med den lille cavalier :lun: De 2 skal sikkert nok blive rigtig gode venner :blink:

ja det var ikke sjovt, fortalte ikke kæresten om den bil, hun ville have blevet helt :shock:

 

Ja hun bor længere nede af vejen, så sandsynligheden for at vi ses igen er stor :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyh, noget af en forskrækkelse :shock: Jeg synes at der sker alt for meget af den slags i øjeblikket :cry:

 

Men hvor dejligt for Cujo at han har fået en lille ven :5up: Og en sejlivet en af slagsen endda, når den sådan blive ved selv efter skallerne :lol:

 

Ja, jeg har godt nok også tænkt, at vi er da godt nok inde i en stime..! Cujo, Dinah, Jane/Oskar og var der ikke én eller to mere?! :shock: Jo Amocca havde også en lige ved og næsten for få dage siden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg har godt nok også tænkt, at vi er da godt nok inde i en stime..! Cujo, Dinah, Jane/Oskar og var der ikke én eller to mere?! :shock: Jo Amocca havde også en lige ved og næsten for få dage siden...

Ja det er lidt utroligt det lige kommer samtidig, så er det vi håber på at der ikke sker flere uheld nu og det ikke ender værre end det allerede er sket

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...