Hop til indhold

Kender i dét?


RunaDalby
 Share

Recommended Posts

Kender I det med at man lige har forelsket sig i en race?

Min mor har en fransk bulldog og hun er bare så sød, dejlig og så god til Thyra (datter).

Nå men altså, jeg sidder og kigger på engelske bulldogs og er så smaskforelsket :lun:

og synes bestemt at vi skal have en NU! Har mine små rotter og det er måske ikke lige tiden til en hund mere, men iiih altså!

Kara er dum som en dør, Bono er en "gammel" gnaven herre, som helst vil sove eller slappe af :lol: Så det kunne da være sjovt med sådan en lille delle buller.

Ville egentlig bare lige sige, at jeg synes det er virkelig unfair at der ikke render en lille buller rundt på stuegulvet lige nu ;-):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg kender det! Er selv meget forelsket i engelske bulldogs og old english bulldogs, dog er sundheden hos den engelske grunden til at jeg ikke vil støtte avlen på dem, men dejlige, dét er de! Var faktisk lige ved at købe en dengang jeg skulle have hund :-D

 

Derudover er jeg også riiiimelig forelsket i Griffon Bruxellois :lun: MÅ eje sådan en engang :D

 

chewbacca.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Har læst lidt om dem og det er faktisk langt fra alle der har de sygdomme. Generelt er den en sund hund (ikke lige hvad jeg havde troet). Men det er derfor man skal undersøge opdrættere og deres hunde rigtig godt, inden eventuelt købt :-D

Desværre synes Rasmus ikke at vi skal have en hund mere.:fornaermet: Forstår jeg slet ikke, med barn, 2 hunde, kat, et hus der skal sættes i stand, arbejde og studie (fjernstudie) så er der da masser af tid og overskud til ny hund! :engel:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...