Hop til indhold

Stadig hvalp, sødere hvalp


mixpuppy
 Share

Recommended Posts

Mollycollien har snart fødselsdag - hun fylder 15 uger i morgen :mrgreen:

 

Hun er bare så sød og nuttet, og ville lige vise hende frem. Hun var en besværlig hvalp - hvalp er hun stadig, men her, 7 uger efter, er hun blevet meget mere moden og kan efterhånden finde ud af at være indenfor og udenfor uden at stresse op! Ikke flere vanvidsture, ikke flere æd-hele-lejligheden-flip. Hun er blevet en sødere hvalp at have, og mor og far er glade :hjerte:

 

molly i haven.jpg

Ej, men prøv da lige at se det lille kludetæppe - kan man være andet end forelsket :bighug:

 

Vis endelig jeres små dejligheder frem, og fortæl hvorfor du elsker din hvalp :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun altså sød! Og dejligt at det går fremad:5up:

 

 

Jeg går aldrig af vejen for at spamme med mine tøser:-)

 

Min lille Dorit:lun: Mit vanvittige bæst, der altid har solskin i hovedet, som elsker alle og som mest af alt minder om en tasmansk djævel når hun får sine amokture:lol:

 

Hun blev et år i januar, og er så småt ved at få en hjerne:genert:

 

image.jpg

 

 

Bella, min Bella:hjerte: Min soulmate, min lille prinsesse:lun: Hun har altid været en forsigtig pige, lidt usikker og søger sin mor når verden er farlig. Hun er en klog og tænksom pige, og så er hun det smukkeste i hele verden:hjerte: Bella blev 4 år i februar.

image.jpg

 

Mine dejlige elskepiger:lun:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Anne, dine hunde er helt fantastisk dejlige :lun:

 

Jeg måtte sige farvel til min families fantastiske labrador/schæfer-blanding for ikke så længe siden - når jeg ser billederne af Bella bliver jeg virkelig mindet om hende, samme vidunderlige øjne! Er helt vild med hende :hjerte:

 

Man kan sige hvad man vil, men med udseende, synes jeg altså at blandingshunde er SÅ meget mere charmerende:lun:

 

Molly ligner en rigtig bandit (og ud fra de ting du skriver, så passer det vist meget godt). Jeg glæder mig til at se hvordan hun udvikler sig:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er i hvert fald meget unikke :mrgreen:

Det er sjovt, for alle, der møder hende, kalder hende "en lille gavtyv", "en bandit", "en vildbasse" med mere, og tilføjer så pligtskyldigt: "men derudover virker hun er da charmerende" - tror hun har lidt for meget krudt i sig til manges smag :-P Men vi er glade for hende, selvom hendes opførsel er lidt alternativ :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...