Hop til indhold

Blærebetændelse og dyrelæger i indre by?


Sofia
 Share

Recommended Posts

Hej hundevenner.

 

Jeg spørger en del til hvordan og hvorledes mht til min hundehvalp !

 

Men han tisser rigtig rigtig meget, i hans vågne timer tisser han hvert 5 min. Han har ingen problemer med at tisse udenfor og han sætter sig somregel og tisser en god tår lige når han kommer ud af døren. Så kan vi gå lidt ned af vejen og tisse efter 4 meter hvor der så kun kommer 2 dråber ud. Også sådan forsætter resten af ''turen'' hvis der kommer mere ud.

 

Når vi så kommer op og han spiser to stk hundefoder og drukket lidt vand, så tisser han. Så går han måske hen og leger lidt med sit legetøj så tisser han igen. Og det er bare meget små tåre.

 

Tror i det er blærebetændelse? eller har han bare virkelig svag blærer?

 

Dernæst, så tror jeg at jeg vil tage ham til dyrelægen i morgen for at få det tjekket. Jeg bor på Nørrebro tæt på Rundelen og det ville være rart, hvis jeg ikke skulle vanvittig langt for en dyrelæge. Så er der nogen i kan foreslå? Som er overdrevet søde og som ikke lyser med penge i øjenene når de ser en hund?

 

Hilsen Sofia

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har nu været til dyrelægen med lillemanden. Og han har struvit krystaller i urinen :( Det skulle meget gerne være noget der kan fodres væk over de næste par dage.!

 

Hodt du fik det tjekket:5up: Jeg aner intet om krystaller. Er det foderet der gør det? Og kommer han sig helt over det, eller skal han altid have specialfoder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyrelægen mener at han skulle komme sig 100% over det, nu hvor han er hundehvalp. Ja det kan være foder eller stress over at han er flyttet hjemmefra. Lige nu får han vådfoder og lidt tørfoder, bare for at sørge for at han får væske nok. Men hvis han får det som voksen skal han have speciel diæt. Har lavet en tråd under sygdomme for at høre om andres erfaringer :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...