Hop til indhold

Knopper i hundens ører


TulleMary
 Share

Recommended Posts

Min hvalp på 14 uger har knopper i ørerne... Jeg mærkede lidt i ørerne i går og i dag kunne det ses tydeligt!

Knopperne er røde, lidt hævede. Sidder ikke i øregang, hvad jeg kunne spotte... Har det ellers fint og klør ikke umiddelbart i det. Har desuden kigger mund og krop igennem også uden at finde andet underligt...

 

Nogen, der har en ide om, hvad det kan være?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har kun den ene hund :) Vi synes ikke, det er blevet bedre med ørene, så i morgen ringer vi lige og hører en dyrlæge for en sikkerheds skyld... Hun klør stadig ikke og er som hun plejer:)

 

Mon det kan være hvalpeknupper?:hmm: En slags varmeknupper der godt nok plejer at sidde på den nøgne del af maven. De klør ikke, men ligner bitte små bumser.

 

Men det lyder som en rigtig god ude at smutte omkring dyrlægen inden weekenden:5up:

 

Hvis du trykker på det lille ikon der ligner en billedramme med et træ i, kan du oplade billeder:mrgreen: Vi gider aaaaaaltid kigge på hvalpe!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Enig med Anne jeg vil også gerne se billeder.

 

Jeg tænkte også lige på myggestik :vedikke: det har min den store haft på maveskindet engang. ;-)

 

Men synes det er godt hun lige får det tjekket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...