Hop til indhold

Jeg er tvivl og vil gerne høre jeres mening.


Gæst
 Share

Recommended Posts

Hejsa beklager det sene svar, men livet har været rimelig travlt og svært, mistede en god veninde forleden dag til kræft.

 

Jeg har tænkt og tænkt og jeg har simpelthen besluttet at jeg skal følge mit hjerte og få det til at fungere. Så jeg har valgt, at jeg skal have mit hjertes race Labrador'en igen. Jeg har nok været lidt på flugt fra det jeg egentligt ville, fordi jeg også har mistet en.

Men uanset størrelse så er den bare mig. Så må jeg lære at cykel med den rundt i min trailer og lære den at køre i tog osv. Meget blev jo besværliggjort af Jack's adfærds problemer og det har jeg nok bare lidt bildt mig selv ind, at det var størrelsen, hvilket det jo på ingen måder var.

Så tak for alle jeres fantastisk svar, selvom det ikke blev de racer, så har jeg lært meget i mine to tråde og jeg vil HELT sikkert tage til efterretting at jeg faktisk måske overaktiverede Jack til tider,, det er jo ikke sikkert den næste hund, kan holde til det på samme måde som Jack kunne.

 

I er bare de mest fantastiske hundemennesker jeg kender :)

Link til indlæg
Del på andre sites

En lab kan jo løbe rigtig langt ved siden af en cykel også

 

Min Sheila har jeg slæbt med rundt i alle transport midler og hun er en stjerne til at slappe af og sove, selv midt i et proppet tog.

 

Og hun havde aldrig prøvet det før jeg fik hende som et årig.

 

En lab er fantastisk alsidig, som med alle hunde, skal man finde fornuftige forældre hunde der er som man gerne vil have sin hund. Så er man langt på vej.

Link til indlæg
Del på andre sites

En lab kan jo løbe rigtig langt ved siden af en cykel også

 

Min Sheila har jeg slæbt med rundt i alle transport midler og hun er en stjerne til at slappe af og sove, selv midt i et proppet tog.

 

Og hun havde aldrig prøvet det før jeg fik hende som et årig.

 

En lab er fantastisk alsidig, som med alle hunde, skal man finde fornuftige forældre hunde der er som man gerne vil have sin hund. Så er man langt på vej.

Det ved jeg og jeg elsker labradoren/retrievere. Jeg fik bare aldrig Jack med i offentligt transport, da han blev stor, fordi han fik adfærds problemer som 10 måneder gammel. Og han var jo første hund alene og jeg var lige flyttet til området for at få ham, så alt hvad der var ude, var jo ligeså spændende for mig, som for ham, så det var først ret sent at jeg begyndte at savne at kunne tage ham med ind til andre dele af byen. Så det glæder jeg mig til at gøre anderledes næste gang

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...