Hop til indhold

Min hund virker bange for mig? Kan hun have fået strøm


Memochou
 Share

Recommended Posts

Hejsa..

Ordnede min hunds tænder her til aften og efterfølgende gik hun ind på mit værelse og under mit skrivebord, trak hende ud derfra da der er mange ledninger, hun løb derefter derind igen. Efterfølgende løb hun væk fra mig og havde halen mellem benene når, jeg kom i nærheden af hende og rystede på bagpartiet. Har prøvet at give hende nogle godbidder og lign. og så kom hun over til mig og tog det og løb væk igen. Kaldte på min søster, som så kom ind, hun løb så frem og tilbage fra kurv til kurv og vi valgte så at lade hende være. Hun løb ind under mit bord igen og kalde så på hende og hun ligger nu i min seng.

 

Er det bare noget jeg skal lade være eller skal jeg være bekymret for, om hun kan have fået strøm?

Hun har aldrig været sådan over for mig før, hvilket gør at jeg er meget bekymret for hende..

 

:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis hun gang på gang løb ind under skrivebordet, så har hun næppe oplevet noget ubehageligt derinde.

 

Hvad præcis mener du med at ordne tænder? Det lyder for mig mere som om hun har følt at du overskred hendes grænser.

 

Tror du har ret angående dette. Det er en til at rense tandsten med, har haft gjort dette flere gange før på hende uden problemer. Men ja, har desværre nok overetrådt hendes grænser. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis relationen normalt er god, så lad hende være uden at presse hende, giv masser af god mad, kast godbidder og ignorer hende også lidt - gør nogle gode ting sammen, så kommer hun igen. Du lyder jo ikke som en, der normalt overskrider hendes grænser, og så er de gode oplevelser sammen med den flere end de dårlige.

 

Gemmer hun sig, så lad hende ligge - at trække hende ud, selv i bedste mening er ofte en skidt idé. De kan bide, selvom de ikke ønsker det.

 

Ang tandsten - nu råfodrer jeg jo, og det behøver du ikke gøre men du kan jo give rå ben i stedet. Overvej det. Mine hunde har verdens mest hvide tænder. Vær obs på at ben kan give hård mave hvis de får for meget og for tit.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis relationen normalt er god, så lad hende være uden at presse hende, giv masser af god mad, kast godbidder og ignorer hende også lidt - gør nogle gode ting sammen, så kommer hun igen. Du lyder jo ikke som en, der normalt overskrider hendes grænser, og så er de gode oplevelser sammen med den flere end de dårlige.

 

Gemmer hun sig, så lad hende ligge - at trække hende ud, selv i bedste mening er ofte en skidt idé. De kan bide, selvom de ikke ønsker det.

 

Ang tandsten - nu råfodrer jeg jo, og det behøver du ikke gøre men du kan jo give rå ben i stedet. Overvej det. Mine hunde har verdens mest hvide tænder. Vær obs på at ben kan give hård mave hvis de får for meget og for tit.

 

Hvilke ben i form af rå er det du tænker på?

Hun var stadig lidt mærkelig dagen efter, men valgte så at gå en tur med hende hvor vi lavede øvelser, hvor hun fik godbidder, dette hjalp og der er intet nu overhovedet, hvilket jeg er lettet over.

 

Men nej, har aldrig før overtrådt hendes grænser, hvilket også gjorde det kom, som en overraskelse at, hun reagerede, som hun gjorde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...