Hop til indhold

Et par spørgsmål vedr. engelsk staffi


carl1024
 Share

Recommended Posts

Min kæreste og jeg har efterhånden besluttet os for, det skal være en staffi, vi skal have.

 

Dens venlige væsen og, at vi har et barn på vej virker til at ville fungere godt sammen - nannydog.

 

Vi ville rigtig gerne ud på en Kennel og møde en for at være helt sikker. Kender I en kennel i nærheden af Kbh?

 

Vi vil også gerne have en med stamtavle. Det skulle vist også være en stor fordel i forhold til, hvis nogen melder den for at være en kamphund?

 

Lad mig endelig høre jeres mening.

 

Mvh Carl

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vores første barn sammen, men hun er kun lige blevet gravid, så der er et stykke tid til endnu.

 

Det var en hvalp, vi havde tænkt. Vi har meget tid i forhold til hendes studie og mine korte arbejdsdage. Og jeg er meget aktiv i min fritid.

 

Vi har haft hund før begge 2 (vokset op med en hver), men bare ikke sammen endnu.

 

:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er virkelig en skøn og dejlig hund. Så vidunderlig!!

Min overbo har en på 10 måneder, og jeg forguder den!! Så dejlig en hund.

 

Der er mange gode kenneler, Bettina og Christian som har wenk-staff går op i det med liv og sjæl, laver lækre hunde og kender mange indenfor racen. De holder til i Hvidovre. Måske I skal give dem et kald eller en mail?

 

Ellers er det bare et Google staff kennel og finde nogle som vil have jer på besøg :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...