Hop til indhold

Genesis


Murphy
 Share

Recommended Posts

Jeg kan høre at du slet ikke med på at det er flere faktorer der gør det komisk, men prøv at kig lidt på deres hjemmeside inden du anklager andre for at være nedladende og uvidende.

 

Jeg synes når man kaster ord op som komisk om et produkt, at så man kunne uddybe hvor man finder deres produkter komisk, med relevante kilde henvisninger.

 

jeg har nu været inde på deres side, og kan se det er selv samme side jeg tidligere har handlet på til kaninfoder.

jeg kan ikke se noget som helst komisk i deres produkter, om end det er dyrt, og der er ikke noget der er foretaler for mig at vælge det foder frem for det jeg bruger nu.

 

Men komisk?

Måske der er noget i indgridienslisten man synes ikke er en fordel, så kan man fremhæve det, det giver trådstarter et meget bedre indblik, end blot at sige at dette produkt er komisk, ikke særlig konkret feedback :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes når man kaster ord op som komisk om et produkt, at så man kunne uddybe hvor man finder deres produkter komisk, med relevante kilde henvisninger.

 

jeg har nu været inde på deres side, og kan se det er selv samme side jeg tidligere har handlet på til kaninfoder.

jeg kan ikke se noget som helst komisk i deres produkter, om end det er dyrt, og der er ikke noget der er foretaler for mig at vælge det foder frem for det jeg bruger nu.

 

Men komisk?

Måske der er noget i indgridienslisten man synes ikke er en fordel, så kan man fremhæve det, det giver trådstarter et meget bedre indblik, end blot at sige at dette produkt er komisk, ikke særlig konkret feedback :)

Jeg har uddybet, du forstår det bare ikke.

Jeg ville ikke give min hund det og synes desuden deres hjemmeside er direkte komisk. Kornfrit til schæferhund, belgisk hyrdehund og hunde med et højt stressniveau. :stupid:

 

Selv det kornfrie har alt for mange kylhydratkilder i starten af ingredienslisten og i min verden er ris også korn. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...