Hop til indhold

min elskede benjahund farvel skat


benja
 Share

Recommended Posts

det er snart 3 år siden jeg mistede hinde og jeg tror ikke at jeg kommer over det nogensinde.savner den lille trold så utroligt.hun var en sort labradore og det sødeste væsen der findes.

jeg har fået en ny nus hun er også dejlig.men benja savnes stadigvæk.utroligt meget.

miscka er en hvid hyrtehund og den dejligste hund også.men i ved det med hvalpe osv de er over alt og det tager år at få en rolig og balanceret hund.

du savnes benjahund.så meget så vi kommer aldrig over at miste dem vi har elsket vi lærer at leve uden dem med tiden jeg er længe om det også min mor og søster puha.sikke nogle år det har været og er..:lun:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Benja har det godt nu. Hun løber og leger med andre hunde, der måtte forlade deres ejere...

Hun venter på dig ved regnbuebroen. Og hun vil tage imod alle de andre hunde, du må sige farvel til i resten af dit liv. Hun ved, at hundene kommer fra dig. Når du engang selv skal herfra, så kommer alle dit livs hunde til dig. Og der bliver stor glæde og fest!

 

Jeg har 6 hunde, der venter på mig. Måske leger Benja med dem.

 

Tiden er anderledes der. Benja mærker ikke at der går mange år.

Hun er fri og leger. Og pludselig er du der også. Sammen med alle dit livs hunde.

 

Lev dit liv. Og brug hvad du har lært af Benja på din nye hund. Og i resten af dit liv.

Det er meningen med vores liv, vi der elsker vores hunde..

 

Du kan savne hende. Men du behøver ikke sørge. Du møder hende igen. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...