Hop til indhold

Min hund er underlig efter sterilisation


sjoveos
 Share

Recommended Posts

Hun skal alligevel til kontrol så kan jeg se hvad de foreslår. Det er bare så rart at høre at du har oplevet noget lign. De ville lige se såret og tjekke om der er mælk i patterne men det er der umiddelbart ikke. Mistede dun hund også appetitten? Min har ikke rørt sin mad siden torsdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun skal alligevel til kontrol så kan jeg se hvad de foreslår. Det er bare så rart at høre at du har oplevet noget lign. De ville lige se såret og tjekke om der er mælk i patterne men det er der umiddelbart ikke. Mistede dun hund også appetitten? Min har ikke rørt sin mad siden torsdag.

 

Ja, hun spiste ikke andet end vådfoder, så det fik hun:-)

 

Jeg var altså også lidt urolig over det dengang. Særligt fordi man hører så meget om at tæver der bliver steriliseret på det "forkerte" tidspunkt, kan blive forstyrrede i resten af deres liv. Men personligt tror jeg nu at det er en and:-) Min Bella blev falsk drægtig ca. 60 dage efter hun var højløbsk, så jeg har valgt at se det som, at det var helt rigtigt at hun blev steriliseret, når hun nu åbenbart har tendens til falsk drægtighed.

 

Jeg kan spørge på Århus Dyrehospital i morgen når jeg kører den lille derud, altså om det er en bivirkning af operationen. Håber sgutte at den kortbenede får "hvalpe", og da slet ikke bolde, for så bliver der da kaos i det lille hjem:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg snakket med dyrlægen, og ham mente, efter sin bedste overbevisning, at hunden er falsk drægtig som følge af sin løbetid, ikke operationen. Han kunne ikke 100% afvise at operationen har noget med det at gøre, men hos de hunde hvor det sker, passer det med at være 60-65 dage efter de har været højløbsk:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Igen

Tak for svar. Det var nogenlunde det samme svar jeg fik. Hun var dog ikke falsk drægtig da jeg afleverede hende men hun kunne have været på vej i en. Tro mig jeg havde vist det hbis hun havde været. Hun passer stadig sine hvalpe men ikke hele tiden og hun ligger ogsp ude i haven og tygger kæp og tænker lidt på noget andet også . Så det går bedre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...