Hop til indhold

erfaring med........


Aslan
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der har prøvet at handle ved www.avifauna.dk?

 

Der er lige 3 stykker legetøj som jeg RIIIIIIIGTIIIIIIIIG gerne ville købe....

 

Men jeg har det lidt dårligt med denne hjemmeside, og jeg ved ikke helt hvorfor............!

 

 

Men hvis der nu var nogen der havde prøvet den........... og kunne sige god for den, ville det måske være lidt nemere for mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun gode erfaringer med at handle ved Avifauna - har kun prøvet at handle med dem over nettet :-)

 

Kan kun tilslutte mig dette :5up: og tilføje at avifauna er min ynglingsnet butik :genert:

 

Min bankmand ville dog gerne, at jeg glemte alt om den, han påstår, at min bankkonto ville have det bedre, hvis jeg gjorde :shock::roll::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøøøøøøørj Aslan elsker jer nu, og mit dankort er hans nye helt.

 

Vi har fået 5 stykker legetøj i dag. bla fra den hjemmeside.........uuuuuuuuuuuhhhhhhhhh han er en glad hund nu. MED legetøj :mrgreen:

 

 

Der er lige den her piv dims, som egentlig skulle pive meget MEGET LIIIIDT, som i aslans mund piver meget :cry: og det er den aller sjoveste.

 

Desværre er mit kamera løbet tør for strøm, han er total humor med den, hvalpe hopper og alting!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøøøøøøørj Aslan elsker jer nu, og mit dankort er hans nye helt.

 

Vi har fået 5 stykker legetøj i dag. bla fra den hjemmeside.........uuuuuuuuuuuhhhhhhhhh han er en glad hund nu. MED legetøj :mrgreen:

 

 

Der er lige den her piv dims, som egentlig skulle pive meget MEGET LIIIIDT, som i aslans mund piver meget :cry: og det er den aller sjoveste.

 

Desværre er mit kamera løbet tør for strøm, han er total humor med den, hvalpe hopper og alting!

 

5 stykker nyt legetøj :shock: Aslan må være i himlen :engel:

 

Jeg har forøvrigt også lige modtaget en lille bitte ubetydelig pakke (godt nok fra tyskerland) men der var kun 1 stykke legetøj i :engel: + 5 forskellige slags naturguf :genert: og en portion kosttilskud :neutral: som var så billigt dernede, at jeg næsten fik resten gratis med :engel: eller noget :oops: Du sladre ikke til min bankmand, vel :engel: :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

5 stykker nyt legetøj :shock: Aslan må være i himlen :engel:

 

Jeg har forøvrigt også lige modtaget en lille bitte ubetydelig pakke (godt nok fra tyskerland) men der var kun 1 stykke legetøj i :engel: + 5 forskellige slags naturguf :genert: og en portion kosttilskud :neutral: som var så billigt dernede, at jeg næsten fik resten gratis med :engel: eller noget :oops: Du sladre ikke til min bankmand, vel :engel: :kys:

 

 

Jae himlen og himlen, jeg måtte ligge det lidt væk, han endte med at pive og så tisse inden for. stakkels lille mikro hund :(

 

Så gik han ud og sov, og da han blev vækket af den knaldert der IKKE må kører ude på vores sti, susede han ind til sit legetøj....men nu er jeg obs på hvor tit han tisser :blink:

 

 

Jeg ville aldrig sladre til din bankmand, man skal sørge godt for sin hund, det skal han ikke blande sig i :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøøøøøøørj Aslan elsker jer nu, og mit dankort er hans nye helt.

 

Vi har fået 5 stykker legetøj i dag. bla fra den hjemmeside.........uuuuuuuuuuuhhhhhhhhh han er en glad hund nu. MED legetøj :mrgreen:

 

 

Der er lige den her piv dims, som egentlig skulle pive meget MEGET LIIIIDT, som i aslans mund piver meget :cry: og det er den aller sjoveste.

 

Desværre er mit kamera løbet tør for strøm, han er total humor med den, hvalpe hopper og alting!

 

Synes ALTID der er problemer med at få billeder af Aslan

:evil:

Jeg VIL have billeder, NU!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...