Hop til indhold

Gåtur i Geel Skov


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 221
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den 23. om formiddagen - rundt om damhussøen? Så vil mig og mine vuffere gerne med ^-^

 

Den er jeg helt 100% med på! :meget desperat smiley:

 

Det ligger jo lige i min baghave :mrgreen:

 

Og så er der også Vigerslevparken, hvis man trænger til mer' :-P

 

Til Fox: Det behøver jo ikke udelukke andre HF-træf i nærmeste fremtid :-D Altås, hvis det her bliver til noget..

Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis - og jeg skal gerne holde Alto næste gang vi begge er med, hvis det er nødvendigt - så har du nemlig ikke den undskyldning for ikke at have begge to med :mrgreen:

 

Beat that :blink:

 

Det er bare en aftale - så kan du også "øve" dig i en tung hund :blink: Alto er den evige teenager - og hans vægt passer vist meget godt med en berner-tenager (44 kg) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har da også lidt billeder, ikke at de er særlig gode, men tilgengæld er Berner-Rikke så med :mrgreen:

 

Æv, jeg kan altså ikke finde ud af det med at sætte sætninger ind imellem :cry:

 

Haha, desperate vovser :mrgreen:

 

Tak fordi du fik dem op :kys:

 

Angående tekst mellem billederne, så kræver det, at du ligger billederne op på netter og sætter dem ind med deres URL-fil - så kommer de op, på den rigtige måde :-) Det var derfor, jeg først ville loade billederne op i et album, inden jeg lagde dem i tråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Njaaa, kan de løbe løs der? Altså uden at være i overhængende fare for at styrte ud på en vej eller noget.. Nu så du jo selv i dag, hvordan hun er :oops::mrgreen:

 

Det er nogle år siden jeg har været der - men dengang kunne man godt ha hunden løs på engen ... men med mine små skravl af hunde tror jeg ikke, at jeg er så frisk på noget løbe-frit sammen med store hunde ... i øvrigt tror jeg også bare Bimsen æder dem allesammen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nogle år siden jeg har været der - men dengang kunne man godt ha hunden løs på engen ... men med mine små skravl af hunde tror jeg ikke, at jeg er så frisk på noget løbe-frit sammen med store hunde ... i øvrigt tror jeg også bare Bimsen æder dem allesammen :mrgreen:

 

Fair nok :mrgreen: Så tror jeg altså bare at jeg melder pas, jeg orker simpelthen ikke at gå med Noomi i snor så længe :shock::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Njaaa, kan de løbe løs der? Altså uden at være i overhængende fare for at styrte ud på en vej eller noget.. Nu så du jo selv i dag, hvordan hun er :oops::mrgreen:

 

Nej, de må ikke løbe løs rundt om Damhussøen, desværre, og der er også ufatteligt mange folk der går tur der, så det vil ikke være velset (mangler stadig at se en løs hund dér)... Jeg ved ikke om hundene må være løse på Damhusengen. Men Vigerslevparken ligger lige ved siden af og der er alle hunde alligevel løse, hvis det er. Den er så ikke så stor, lidt lang og ikke særlig bred - men Azuro er endnu ikke løbet ud på vejen, for han kan ikke se hundene derude :mrgreen: Og så kan man gå længere ud af den, men så hedder det ikke længere Vigerslevparken.

 

Alternativt kan det flyttes nogle km. til Brøndbyskoven? Der er ikke langt, kun 2-3km. væk fra Damhussøen - og der må hundene være LØSE :mrgreen:

 

ok med den 14. om formiddagen :mrgreen: (Hva siger Rikke ??) - men nu vil jeg altså lige sove lidt - skal op kl. 6.00 og på arbejde i 10 timer imorgen :evil:

 

Jeg siger nej, desværre :megaked:

 

Jeg tror ikke jeg har råd til at smide flere dage ud af kalenderen, til andet end SRO :(

Link til indlæg
Del på andre sites

ok med den 14. om formiddagen :mrgreen: (Hva siger Rikke ??) - men nu vil jeg altså lige sove lidt - skal op kl. 6.00 og på arbejde i 10 timer imorgen :evil:

 

Måske skal vi tage en strandtur der så? :mrgreen: Jeg har fuld forståelse for at Freudika ikke vil sætte sin hunds liv og lemmer på spil ved at smide hende ind i den flok fra i dag, men mine arme falder af, hvis jeg skal gå med Noomi i snor så langt :oops: Så Ishøj Strand den 14.? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...