Hop til indhold

Gåtur i Geel Skov


Nollike
 Share

Recommended Posts

n020.gif

Nå, nu har Ascha og jeg taget et initiativ!

Det bliver lidt svært at finde en weekend i december hvor vi alle kan komme med, så i stedet har vi valgt at lave en fælles gåtur i Geel Skov mandag den 8. december kl. 15.00 g070.gifg050.gif Vi mødes på parkeringspladsen på Kongevejen.

 

Det vil nok være en god ide at medbringe lygter, det bliver jo rimelig hurtigt mørkt på den årstid, men det er faktisk ret hyggeligt at gå der i mørke (vi satser dog på at få bare lidt af dagslyset med, derfor er det kl. 15.00 :blink:)

 

Alle er velkomne, også dem uden hund (Berner-Rikke :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 221
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

n020.gif

Nå, nu har Ascha og jeg taget et initiativ!

Det bliver lidt svært at finde en weekend i december hvor vi alle kan komme med, så i stedet har vi valgt at lave en fælles gåtur i Geel Skov mandag den 8. december kl. 15.00 g070.gifg050.gif Vi mødes på parkeringspladsen på Kongevejen.

 

Det vil nok være en god ide at medbringe lygter, det bliver jo rimelig hurtigt mørkt på den årstid, men det er faktisk ret hyggeligt at gå der i mørke (vi satser dog på at få bare lidt af dagslyset med, derfor er det kl. 15.00 :blink:)

 

Alle er velkomne, også dem uden hund (Berner-Rikke :blink:)

 

Ling og jeg kommer :blink:

 

Er det den p-plads oppe på toppen af Geels bakke, "inde" i skoven???

 

En ide var evt. at sætte en diode-lygte i hundenes seler/halsbånd - så kan man i hvert fald lokalisere dem, når det begynder at blive mørkt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ling og jeg kommer :blink:

 

Er det den p-plads oppe på toppen af Geels bakke, "inde" i skoven???

 

En ide var evt. at sætte en diode-lygte i hundenes seler/halsbånd - så kan man i hvert fald lokalisere dem, når det begynder at blive mørkt :blink:

 

Feeedt :5up::klap:

 

Jep, det er den "inde" i skoven, på højre side hvis man kommer fra København og på venstre side hvis man kommer fra Birkerød :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

n020.gif

Nå, nu har Ascha og jeg taget et initiativ!

Det bliver lidt svært at finde en weekend i december hvor vi alle kan komme med, så i stedet har vi valgt at lave en fælles gåtur i Geel Skov mandag den 8. december kl. 15.00 g070.gifg050.gif Vi mødes på parkeringspladsen på Kongevejen.

 

Det vil nok være en god ide at medbringe lygter, det bliver jo rimelig hurtigt mørkt på den årstid, men det er faktisk ret hyggeligt at gå der i mørke (vi satser dog på at få bare lidt af dagslyset med, derfor er det kl. 15.00 :blink:)

 

Alle er velkomne, også dem uden hund (Berner-Rikke :blink:)

 

Jeg skal prøøve om jeg kan presse det ind i kalenderen, men som du ved, så har jeg jo kææmpe opgave på gymnasiet i den periode :megaked:

 

Så det bliver nok først på dagen, at jeg kan svare, om jeg har overskud til det - men håber, det gør jeg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal prøøve om jeg kan presse det ind i kalenderen, men som du ved, så har jeg jo kææmpe opgave på gymnasiet i den periode :megaked:

 

Så det bliver nok først på dagen, at jeg kan svare, om jeg har overskud til det - men håber, det gør jeg :mrgreen:

 

Årrh Berner-Rikke, kom nu!!! g020.gif Det kunne være så hyggeligt!!! Og så tager vi kaffe og honninghjerter med :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrh Berner-Rikke, kom nu!!! g020.gif Det kunne være så hyggeligt!!! Og så tager vi kaffe og honninghjerter med :mums:

 

Jeg kan ikke garantere noget, desværre :???:

 

Skal skrive 20 sider og karakteren kommer jo på eksemensbeviset og kan slet ikke overskue tanken om det pt. Men jeg skal gøre mit aaaaaaller aller bedste, på ære :mrgreen:

 

Og så lokker honninghjerterne jo også :mums:

 

Men altså, vil gøre mit bedste og håber og be'r til at det kan lade sig gøre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan da tage Thailo med,.... så slipper jeg for at gå med tosserne. :lol:

 

Jaaaah :mrgreen: Men du skal ikke være helt sikker på, at han bliver afleveret igen så :engel:

 

 

Og så sys jeg nu det er hyggeligt, når du også tager med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke garantere noget, desværre :???:

 

Skal skrive 20 sider og karakteren kommer jo på eksemensbeviset og kan slet ikke overskue tanken om det pt. Men jeg skal gøre mit aaaaaaller aller bedste, på ære :mrgreen:

 

Og så lokker honninghjerterne jo også :mums:

 

Men altså, vil gøre mit bedste og håber og be'r til at det kan lade sig gøre :-)

 

Jaaaah :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...