Hop til indhold

Hjælp 9000 Aalborg: Efterlysning af lille hund, Nessie.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Kære HF`er, vil I ikke være søde og dele denne her i og omkring 9000 Aalborg. Og måske er der nogen, der kan hjælpe med at lede.

Den unge mand er dybt ulykkelig.

Det er meldt til taxa og politi.

 

 

Hej - jeg har intet læst om den her gruppe. Jeg har brug for hjælp

Jeg mistede Nessie (Pomeranian - pjusket og hvid) igår, lige over for seeport bowling i Aalborg, hvilket er tæt på havne promenaden. Hun blev set den næste halve time løbe frem og tilbage langs havnen.

Hun vil ikke snakke med andre end mig, så hvis hun bliver set/fundet så ring inden i nærmer jer hende.

Hun har været væk siden kl. 18 igår.

Hvis der er nogen af jer der har prøvet noget ligende og ved hvad jeg skal gøre så må i meget gerne ringe. - frygter desværre at hun er røget i Fjorden

28 34 33 35

 

https://www.facebook.com/groups/hundogejer/permalink/940117276069993/

 

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er simpelhen så mange opslag om forsvundne hunde eller fremlyste hunde at jeg har givet helt op. :megaked:

Man farer jo helt vild i alle de opslag. Heldigvis dukker mange af dem op igen idag.

Men en del har jo allerede været væk længe.... Mon vi nogensinde ser dem igen?

 

Du har helt ret Annetteg, der er rigtig mange der er løbet væk og de er alle lige vigtige, at finde igen. Jeg tænkte bare, at lille hund og havnekaj ikke er nogen god kombi. Du kan søge på hundens navn, Nessie i søgefeltet, så kommer opslaget frem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejer går ned og lede efter hunden nu hvor der er stille og roligt.

Håber virkelig han finder hende. Jeg tror ikke hun er hoppet i havnen.

Jeg tror hun har gemt sig og har været helt angst. Men nu hvor fyrværkeriet er helt stoppet og byen ved at være rolig er der mulighed for at hun kommer frem.

Der er nogle der gerne vil hjælpe med at lede imorgen også.

Men håber det bliver lige om lidt at Nessie bliver fundet! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja man kan let fornemme på ejeren at han er helt ude af den. Og så bekymret for sin lille hund.

Muligheden for at den bliver set hurtigt må da være ret stor i Ålborg midtby.

Nok også derfor han tror hun er faldet i havnen.

Sådan en lille smuk hund er jo også i fare for at blive stjålet og vidresolgt hvis de forkerte fanger hende.

Hun beskrives som meget sky så er nok ikke let at fange.

 

Man skal altså have meget mere fokus på at hunde kan reagere uventet omkring nytår. Da de pludselig kan gå i panik.

Oplysnings kampagner med info er et must. For at få folk til at anvende både sele og halsbånd, lys og reflekser og ikke gå tur i byen nytårsaften

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...