Hop til indhold

Træning med hund.


Gæst aktivhund
 Share

Recommended Posts

Gæst aktivhund

En "arbejdsopgave" jeg har fået af min private træner er i øvrigt, at gå nogle ture med andre og deres hunde.

 

Min hund skal lære at forholde sig i ro og bare gå pænt ved siden af mig mens jeg går ved siden af en anden hund.

 

Vi har allerede et par legekammerater - men jeg vil gerne træne med så mange forskellige som muligt :-)

 

Kunne nogen af jer have lyst?

 

I øvrigt, vil han oss meget gerne lege hvis det skulle være ;)

- Men jeg har fået strenge ordre på at han skal gå minimum 20 min og bare "forholde" sig til den anden hund uden at ville lege.

 

Jeg gør meget ud af disse ting, da jeg ved at de fleste vil blive urolig over en stor dobermann hanhund der hopper og springer når han ser en anden hund ;) -oss selvom han bare er fuld af krudt og glad ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne hjælpe - jeg har 3 tæver i forskellige aldre og meget forskellige temperamenter.

 

Den ene vil jeg ikke anbefale til den form for træning du eftersøger, da hun netop selv er i gang med forholde-sig-til-andre-hunde-træning.

 

Jeg bor i Taastrup og det kan blive ligeså snart mit hundehold er frikendt for kennelhoste (en lille ekstra ting min hvalp fik med hjem fra Herning :evil:).

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...