Gæst skovtrold Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Mens sønnen ogjeg pudsede vinduer gik theodor med i haven. Da vi var færdige, mente han ikke han var klar til at gå ind. så jeg kalder, går ind og lader døren stå på klem, så plejer han at komme i løbet af et øjeblik.... 5 min efter stod han i døren med naboens aflagte underbukser, som sikkert var klippet op til pudseklud, den øverste elastik mnalglede da... Går altså ikke rundt til mine 2 naboer for at høre hvis det er...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret November 21, 2008 Rapporter Share Besvaret November 21, 2008 Hvorfor dog ikke det?? Dig: Øøhh jeg tror jeg har noget af dit ? Naboen: Ja tak, dem har jeg manglet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 21, 2008 Rapporter Share Besvaret November 21, 2008 Hvilket ansigts udtryk mon deres koner/kærester ville stille op med, hvis du kom anstigende med mandens underbukser. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 22, 2008 Rapporter Share Besvaret November 22, 2008 Hahah, jeg ville ellers gerne have hørt samtalen mellem dig og naboerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst skovtrold Besvaret November 22, 2008 Rapporter Share Besvaret November 22, 2008 ja, kunne sikkert være morsomt at gå rundt med dem.... men gør det ikke,,,, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst misiek Besvaret November 25, 2008 Rapporter Share Besvaret November 25, 2008 Mens sønnen ogjeg pudsede vinduer gik theodor med i haven. Da vi var færdige, mente han ikke han var klar til at gå ind. så jeg kalder, går ind og lader døren stå på klem, så plejer han at komme i løbet af et øjeblik.... 5 min efter stod han i døren med naboens aflagte underbukser, som sikkert var klippet op til pudseklud, den øverste elastik mnalglede da... Går altså ikke rundt til mine 2 naboer for at høre hvis det er...:blink: Haha . Det kunne da være sjovt hvis du gik hen og sludrede med naboen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret November 26, 2008 Rapporter Share Besvaret November 26, 2008 Kan lige se naboen for mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret November 26, 2008 Rapporter Share Besvaret November 26, 2008 Kan lige se naboen for mig Og jeg prøver på at lade være med at se naboen for mig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bombastic Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Hahahahaha:mrgreen::mrgreen: Tak for dagens gode grin... Jeg ville gerne se naboen når du kommer og spørg om han mangler noget... maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts