Hop til indhold

Den tredje hund ...


vinhou
 Share

Recommended Posts

Øhm, ja, altså, som før nævnt er jeg hunde-/hvalpeskruk.

 

Baggrund: Jeg har en "arbejdsuge" på 12 timer og vil nok aldrig få mere end det. Jeg er enlig og har en datter på snart 5, og så har jeg jo Sascha og Nellie.

 

Jeg kunne SÅ godt tænke mig en hund mere - som var "almindelig". Jeg har aldrig haft en sådan hund, for Sascha er altid blevet skånet pga sin HD, og Nellie er jo ... øhm, en udfordring. Jeg træner meget med hende, men hun bliver aldrig en hund jeg kan tage med rundt omkring og slappe af med det, for hun ER reaktiv og reagerer stærkt på alting. Og så har jeg en drøm om agility. :-D

 

Nok om det. Jeg har i nogle år været forelsket i dansk svensk gårdhunde, og med ferien for døren, min datters glæde over og interesse i hundene, mine hundes alder (6 & 8) og med risikoen for at Sascha måske ikke kan klare endnu en vinter :megaked:, vurderer jeg, at det givetvis var et fint tidspunkt nu. Og så med min skrukhed. :genert:

 

Men jeg har de her to tæver jo - Nellie er neutraliseret. Og så tænker jeg, mon en tæve mere eller en hanhund er bedst? Sascha elsker alle hunde, Nellie er reserveret overfor alle hunde, indtil hun kender dem. Med den store aldersforskel fra hvalp til 6 år burde der vel ikke komme dominans-problemer?

 

Jeg glææææder mig til at få hvalp, så jeg håber ikke, I herinde synes, at det er verdens værste ide.

 

Kom frisk. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...