Besvaret Juni 11, 201610 år comment_1447544 Hej alle. Jeg leder efter navnet på denne hunderace, da jeg har mødt sådan en hund på en rejse engang. Billedet har jeg fundet på nettet, men ved ikke hvad racen hedder. Jeg håber I kan hjælpe mig, da jeg synes hunden har et fantastisk sind. Det er hunden til venstre på billedet På forhånd tak for hjælpen! Med venlig hilsen Nikoline Rapporter
Besvaret Juni 11, 201610 år comment_1447576 Hej alle.Jeg leder efter navnet på denne hunderace, da jeg har mødt sådan en hund på en rejse engang. Billedet har jeg fundet på nettet, men ved ikke hvad racen hedder. Jeg håber I kan hjælpe mig, da jeg synes hunden har et fantastisk sind. Det er hunden til venstre på billedet På forhånd tak for hjælpen! Med venlig hilsen Nikoline Hunden til venstre en en portugisisk gadehund, kaldet Tina. Det er IKKE en toller. Den vejer kun 6 kg, og er 5 år gammel. https://dopdk.wordpress.com/tag/livlig/ Rul ned til 26. august Rapporter
Besvaret Juni 11, 201610 år comment_1447610 Creepy at nogen finder et billede af en hund der bor i Dk, og eftersøger den fordi man har "mødt den på en rejse":shock: Rapporter